Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@05:30:50 GMT

صاحب خانه به موقع با پلیس تماس گرفت، سارق دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۰۱۸۳

صاحب خانه به موقع با پلیس تماس گرفت، سارق دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک، با اشاره به دستگیری یک سارق منزل در محدوده میدان نبوت، گفت: تماس به موقع صاحب خانه با پلیس، به دستگیری سارق منزلش انجامید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ "مجتبی سهرابی منش"، گفت: شب گذشته یکی از شهروندان ساکن محدوده میدان نبوت، ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبر از ورود غیرقانونی یک سارق به منزلش را اعلام کرد و از ماموران خواست برای دستگیری متهم وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ارجاع خبر از سوی اپراتور مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به گشت انتظامی کلانتری ۱۲۷ نارمک، تیمی از ماموران این کلانتری در مدتی کمتر از هفت دقیقه در محل حاضر و با هماهنگی صاحبخانه، به تعقیب سارق که در یکی از اتاق های طبقه بالای خانه در حال سرقت بود، پرداختند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: سارق، سرگرم سرقت اموال با ارزش خانه بود که ناگهان ماموران را در مقابل خود دیده و سعی کرد از طریق پنجره طبقه دوم فرار کند اما دستگیر و به همراه شاکی و اموال مسروقه به کلانتری منتقل شد و طی بازجویی های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل مذکور اعتراف کرد.

سرهنگ سهرابی منش، تصریح کرد: متهم همچنین در بازجویی های تکمیلی به چهار فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد و برای تحقیقات بیشتر به همراه پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در ادامه اموال مسروقه که از میان وسایل وی به دست آمده بود، به صاحبخانه هوشیار که با اطلاع رسانی سریع، پلیس را در جریان گذاشته بود، بازپس داده شد.

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک، در پایان ضمن توصیه به شهروندان عنوان داشت: در صورتی که از حضور سارق در منزل مطلع گشتید، ضمن حفظ خونسردی بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ که پل ارتباطی پلیس و شهروندان است، تماس تا ماموران گشت انتظامی پلیس مستقر در محل در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی گفت: مأموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان فداییان اسلام تهران بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با دو سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی خود را در این زمینه آغاز کردند. آنان در نخستین گام اقدام به استعلام پلاک خودرو کرده و در جریان آن متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقتی است.

وی ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شده و دستور توقف آن را صادر کردند، اما متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناک و خلاف جهت حرکت خودروها پا به فرار گذاشته و وارد بزرگراه بعثت شد. کارآگاهان نیز در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده و با اجرای طرح مهار، در نهایت خودروی مذکور را که در حین فرار با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد کرده بود، متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا فرار کرد اما همدستش بازداشت شد، گفت: این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که این افراد جزو سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که پیش از این نیز بارها دستگیر و روانه زندان شده‌اند. همچنین این فرد اعتراف کرد که قصد سرقت خودرویی دیگر در جنوب تهران را داشتند که دستگیر شدند. این فرد همچنین به چند مورد سرقت به‌عنف دیگر از جمله سرقت گوشواره از زنی جوان نیز اعتراف کرد.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین همدست دیگر این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفته و به زودی دستگیر خواهد شد.

کد خبر 6084593

دیگر خبرها

  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت