Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در پیامی درگذشت فرزند دکتر احمد توکلی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت دکتر علی بهادر آمده است:

انالله و اناالیه راجعون
جناب آقای دکتر "احمد توکلی"
عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
ضایعه درگذشت فرزند برومندتان، "محمد توکلی" موجب تاثر و تالم فراوان گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فقدان را به شما برادر ارجمند و خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم، از خداوند منان، علو درجات را مسالت دارم.
انتهای پیام/ر

پیام تسلیت دکتر علی بهادر در پی درگذشت فرزند دکتر احمد توکلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه پیوست سلامت طرح‌های توسعه‌ای استان لازم‌الاجراست

ایسنا/یزد سرپرست دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: طرح‌های کلان توسعه‌ای می‌توانند ابعاد سلامت جسمی، روانی، اجتماعی، فکری و معنوی را در محدوده اطراف خود تحت تاثیر قرار دهند لذا تهیه پیوست سلامت طرح‌های توسعه‌ای استان مهم و لازم‌الاجراست.

دکتر «سید مسعود موسوی» در آخرین نشست شورای پیام گزاران سلامت و خانه مشارکت مردم در سلامت استان در سال جاری که با محوریت «پیوست سلامت طرح‌های توسعه‌ای استان» برپا شد، افزود: توجه به اهمیت موضوع در بند ۴ از ماده ۲ سیاست‌های کلی سلامت که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، به تهیه پیوست سلامت برای طرح های کلان توسعه ای تاکید شده است.

دکتر «وحید جعفری» مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان هم گفت: سلامت جامعه متاثر از سایر عوامل و بخش هایی فراتر از بخش سلامت است، بنابراین مقابله با چالش ها و نگرانی های بهداشتی تنها به عهده ی حوزه سلامت یک کشور نیست.

وی اظهار کرد: نگاه سلامت محور و همکاری همه جانبه کلیه آحاد جامعه برای ایجاد جامعه‌ای سالم، ضروری به نظر می‌رسد و مجریان طرح‌های کلان توسعه‌ای، به غیر از توجیه مالی و اشتغال زایی آنها، پیش از اجرا باید آثار مثبت و منفی طرح را شناسی و بررسی کنند.

رئیس شورای پیام گزاران سلامت استان خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل ملی پیوست سلامت و علی رغم تصویب آن در کارگروه سلامت و امنیت غذایی و نیز شورای برنامه ریزی و توسعه استان و ابلاغ چندین باره آن از سوی دانشگاه علوم‌ پزشکی به تمام دستگاه های اجرایی استان، متاسفانه توجه و اهتمام جدی به این مهم در سطح استان صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد،‌در پایان این نشست بیانیه مطالبه در خصوص لزوم تهیه پیوست سلامت طرح های توسعه ای مطابق با آخرین دستورالعمل های ابلاغی در سطح ملی قرائت شد.

در این نشست در راستای توانمند سازی اعضای شورای پیام گزاران سلامت و خانه مشارکت مردم در سلامت استان، مباحث سلامت شیر و اهمیت مصرف آن توسط دکتر پورمیرزایی پیامگزار اداره کل دامپزشکی استان، نان سالم توسط خانم دکتر نماینده عضو هیئت علمی دانشگاه و مبحث سلامت نوروزی و اهمیت پیوست سلامت، توسط دکتر جعفری مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان مطرح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاسیس خوشه پژوهشی حسگر‌های هوشمند پایش سلامت در دانشگاه شیراز
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • تأسیس خوشه پژوهشی آرایه های حسگر‌ی هوشمند برای پایش سلامت
  • شایسته نشاندن کلمه «استاد» پیش از نام نامدارش بود
  • تهیه پیوست سلامت طرح‌های توسعه‌ای استان لازم‌الاجراست
  • ۸ عضو هیات علمی به مرتبه استادی و دانشیاری ارتقا یافتند
  • پیام تسلیت آیت الله علما در پی در گذشت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی حجتی
  • پدر شهیدان «موسوی فرد» در اندیمشک درگذشت
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • آغاز ثبت نام از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور