Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،در نشستی با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان  وزمانی قمی استانداریزد ودیگر مسئولان استانی  در خصوص برگزاری کنگره بزرگداشت حاج شیخ غلامرضافقیه خراسانی بحث و تبادل نظر شد.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان  وامام جمعه یزد  در این نشست با اشاره به جایگاه و شخصیت ارزنده این عالم بزرگوار بر برگزاری این کنگره با برنامه هایی پرمحتوا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استانداریزد  هم با اشاره به شان و جایگاه مرحوم حاج شیخ غلامرضافقیه خراسانی از این عالم فرزانه بعنوان یک الگوی فرا استانی یاد کردو  تعامل و همراهی همه سازمان ها و نهادها را در راستای برگزاری این کنگره خواستارشد.

حسینی کوهستانی دبیرعلمی این کنگره گفت:دیدار با رهبرمعظم انقلاب ، علما ، مراجع و جمع آوری مقاله هایی مرتبط با شخصیت و زندگی مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی از برنامه هایی است که در راستای برگزاری این کنگره تاکنون انجام شده  است .

غیاثی ندوشن سرپرست اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز از راه اندازی سایت کنگره،تالیف کتاب و برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب همزمان با برگزاری این کنگره خبرداد

وی افزود: ساخت فیلم مستندی با موضوع حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی  و کتاب فقیه آسمانی شامل مصاحبه از مردم، علما مسولان و افرادی که شیخ را درک کردند از دیگر برنامه های مرتبط با زمان برگزاری این کنگره خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود