Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@22:04:41 GMT

برخورد یکدستگاه خودرو سواری با درخت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۰۶۱۴

برخورد یکدستگاه خودرو سواری با درخت

ساعاتی پیش یک‌دستگاه خودرو سواری پراید در خیابان مشتاق با درخت بلوار وسط برخورد کرد، این حادثه که بر اثر سرعت غیرمجاز راننده و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه اتفاق افتاد، ترافیک سنگینی را در محور غرب به شرق این خیابان ایجاد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- شنبه ساعت 18-  در این لحظات مسیر رفت و برگشت اتوبان شهید خرازی ترافیک سنگین است، اما در سایر اتوبان‌های شهر اصفهان نیز تردد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پیش یک دستگاه خودرو سواری پراید در خیابان مشتاق با درخت بلوار وسط برخورد کرد، این حادثه که بر اثر سرعت غیرمجاز راننده و ناتوانی در کنترل وسیله‌نقلیه اتفاق افتاد، ترافیک سنگینی را در محور غرب به شرق این خیابان ایجاد کرد.

بر اساس این گزارش، خیابان مسجدسید حدفاصل خیابان طیب تا خیابان پنج رمضان پارک دوبل خودروها ترافیک سنگینی به وجود آورده است، مشابه این وضعیت در خیابان عبدالرزاق نیز دیده می‌شود.

در سه راه نقشینه خرابی یکدستگاه اتوبوس رفت و آمد خودروها را برای دقایقی مختل کرد، مسیر حرکت از سمت چهارراه فرایبورگ به سمت میدان آزادی به دلیل توقف‌های خلاف خودروها تا حدودی کند است.

توقف اتوبوس‌های بین شهری در مسیر جنوب به شمال خیابان کاوه ترافیک سنگینی به وجود آورده است، مسیر میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا نیز از محورهای پر تردد شهر اصفهان به شمار می‌رود.

خیابان هاتف حدفاصل میدان امام علی تا کوچه مشیر، میدان قدس ورودی خیابان های علامه‌مجلسی و مدرس، خیابان شمس‌آبادی، خیابان توحید، خیابان چهارباغ‌بالا و مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل از دیگرمحورهای شلوغ شهر اصفهان در این لحظات است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قطعی برق در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد :روز چهارشنبه مورخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت تعمیرات، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جریان برق مسیر میدان معلم از نمایندگی سایپا تا میدان امام حسین (بلوار بسیج) و خیابان سربازان گمنام خیابان پاسداران و کوچه‌های فرعی به مدت دوساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید