Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، سعید موتمنی- رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران  با اشاره به نزدیک شدن بازار شب عید خودروها در گفت گو با خودروکار اظهار کرد: طی هفته های گذشته قیمت خودرو سوزوکی که پیش از این با قیمت مصوب 147 و 150 میلیون تومان معامله می شد، طی روزهای اخیر با قیمت 180 میلیون تومان معامله می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او، در حال حاضر اختلاف قیمت خودروهای بالای 50 میلیونی از چهار تا 30 میلیون تومان رسیده است.



موتمنی افزود: در حال حاضر خودرو ساندرو استپ وی که باید با قیمت مصوب 55 میلیون و 700 هزار تومان به فروش برسد، به قیمت 67 میلیون تومان و با اختلاف قیمت 11 میلیون تومان معامله می شود.



او ادامه داد: قیمت ساندرو معمولی با قیمت مصوب 49 میلیون و 900 هزار تومان، با اختلاف قیمت شش میلیون تومانی به میزان 56 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رود.



به گفته رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ، همچنین قیمت خودرو مزدا 3 گروه بهمن تا 150 میلیون معامله می شود.



او ادامه داد: به نظر می رسد دلیل اصلی افزایش قیمت خودروها در ماه های اخیر، عرضه کم این خودروها توسط  شرکت ها است که باید در کنار نظارت شوای رقابت کنترل شوند.


 در بازار خودروهای داخلی چه خبر است؟

به گفته موتمنی، در بازار خودروهای داخلی که این روزها با جای خالی نظارت شورای رقابت دست و پنجه نرم می کند، اختلاف قیمتی حدود 9 میلیون تومانی را تجربه کرده است.



او افزود: اکنون پژو405 GLX که قیمت آن ها تا ماه ها 31 میلیون و 500 هزار تومان بود، به قیمت 33 میلیون و 500 هزار تومان معامله می شود. همچنین پژو SLX  نیز با اختلاف قیمت یک میلیون و 800 هزار تومانی حدود 35 میلیون و 300 هزار تومان معامله می شود.



به گفته او، خودرو سمند LX نیز با قیمت مصوب 30 میلیون و 300 هزار تومان، با اختلاف چهار میلیون تومانی معامله می شود.



رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران تصریح کرد: در حال حاضر خودرو سمند EF7  با قیمت مصوب شرکت 32 میلیون تومان با اختلاف پنج میلیون تومانی به مبلغ 37 میلیون تومان به فروش می رود.



او ادامه داد: اکنون خودرو پژو پارس با قیمت مصوب 37 میلیون و 900 هزار تومان، به مبلغ 42 میلیون تومان معامله می شود.



به گفته موتمنی، پژو 206 تیپ 2 با قیمت مصوب 33 میلیون و 700 هزار تومان، با افزایش سه میلیون تومانی و به مبلغ 36 میلیون تومان معامله می شود. همچنین پژو تیپ5 نیز که ماه ها با قیمت مصوب 38 میلیون تومان است، حدود 42 میلیون تومان معامله می شود.



او افزود: خودرو پژو 207 دنده ای نیز با قیمت مصوب 24 میلیون و 800 هزار تومان، به مبلغ 47 میلیون تومان معامله می شود.



موتمنی تاکید کرد: محصولات گروه سایپا نیز با افزایش قیمت حدود دو تا چهار میلیون تومانی همراه شده است.

 

 

 

خودروکار

110

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید خودرو هونگچی H۵ اعلام شد

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227516 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 29 فروردین 1403/ سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟