Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا- ناخدا یکم آریا شفقت رودسری فرمانده ناوگروه پنجاهم نیروی دریایی راهبردی ارتش با فرمانده ناوگان غرب سریلانکا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در این دیدارکه بعدازظهرامروز(شنبه) انجام شد، طرفین ضمن تاکید بر ارتقاء و تحکیم روابط دوستانه ما بین کشورهای ایران و سریلانکا درباره لزوم تعاملات بیشتر در زمینه دریایی در حوزه های فنی، آموزشی و همچنین برگزاری رزمایش های مشترک با اعلام پیام صلح و دوستی گفت وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجتمام*1724*7029*1193
تنظیم: فرهاد شرف پور * انتشار: حسین فتح الهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با سریلانکا هستیم

سید ابراهیم رئیسی بامداد امروز دوشنبه پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا، با بیان اینکه این سفر به دعوت روسای جمهور دو کشور دوست انجام می‌شود، تصریح کرد: کشور پاکستان از جمله کشور‌های مهم جنوب آسیا و دارای روابط دیرینه تاریخی و تمدنی با ایران است که همواره روابط سیاسی و اقتصادی و نیز همکاری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مورد توجه دو کشور بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به نگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در زمینه حقوق بشر، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست همسایگی و توسعه روابط با کشور‌های اسلامی و همسو، علاقمند به ارتقای روابط با کشور پاکستان است و در این سفر مسائل مختلفی از جمله مسائل اقتصادی و تجاری، انرژی و مسائل مرزی با دولت پاکستان مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

رئیسی همچنین با بیان اینکه سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست، از هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری مبادلات تجاری و اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه دو کشور در این زمینه خبر داد و گفت: مردم پاکستان، مردمی مومن، متدین و علاقمند به ارزش‌های انقلاب اسلامی بویژه به امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند و محبت و ارادت خود به ایران اسلامی را بار‌ها به اثبات رسانده‌اند، ما امنیت این کشور را امنیت خود می‌دانیم و معتقدیم تثبیت و ارتقای امنیت نقاط مرزی به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

رئیس جمهور همچنین توسعه روابط اقتصادی و تجاری با سریلانکا را از جمله اهداف سفر خود به این کشور عنوان کرد و با اشاره به رشد قابل توجه همکاری‌های دو کشور در حوزه فنی و مهندسی ابراز امیدواری کرد این سفر نقطه عطفی در ارتقای سطح روابط میان ایران و سریلانکا باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • به دنبال برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با سریلانکا هستیم
  • رئیسی عازم پاکستان شد
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس