Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزهمدان،آقای عطری کارشناس طیور و زنبورعسل گفت: خوراک مرغ گوشتی یا طیور صنعتی سویا ، ذرت و کنساتره است. 
آقای سامی رئیس نظارت بهداشت مواد خام دامی هم با بیان اینکه در کشور شرکتی که هورمون رشد برای طیور تولید کند وجود ندارد، افزود : سازمان دامپزشکی مواد مضر در تهیه و تولید مواد مواد غذایی با منشاء دامی را حذف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در استان همدان ۹ میلیون قطعه مرغ گوشتی در ۵۲۶ واحد مرغداری استان همدان در دوره های ۴۲ روزه پرورش داده می شود .    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، از طریق کشتارگاه صنعتی طیور این شهرستان سالیانه ۱۰ هزار تن گوشت مرغ روانه بازار می‌شود.

فرماندار و اکیپ‌های نظارتی به منظور بررسی شرایط تهیه و توزیع گوشت مرغ و شرایط بهداشتی آن شب گذشته بازدیدی از کشتارگاه صنعتی طیور این شهرستان به عمل آوردند.

گوشت مرغ یک از مواد خوراکی ست که با توجه به مصرف زیاد آن توسط خانوار لزوم رعایت نکات بهداشتی و سلامت آن بسیار حائذ اهمیت است به همین دلیل انجام نظارت‌های دقیق از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار شهرستان بانه در بازدید خود از کشتارگاه صنعتی طیور این شهرستان و با اشاره به تولید سالیانه ۱۰ هزار تن گوشت مرغ در شهرستان گفت: شهرستان بانه یکی از قطب‌های تولید گوشت مرغ در استان کردستان است و خوشبختانه علاوه بر تامین نیاز شهرستان بخشی از تولید به استان‌ها و شهرستان‌های همجوار صادر می‌شود.

درویشی در ادامه با مثبت عنوان کردن رعایت نکات بهداشتی با توجه به ارزیابی کارشناسان بهداشتی گفت: امید است این روند ادامه دار باشد تا بتوان محصولی سالم تحویل همشهریان داده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان