Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@23:36:08 GMT

نکته آماری؛ شروع فوق العاده گریزمان در سال 2018

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۱۲۱۵

نکته آماری؛ شروع فوق العاده گریزمان در سال 2018

آنتوان همان طور که سیمئونه‌ هم گفت، این هفته‌ها در اوج است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی و ملی‌پوش اتلتیکو مادرید سال جدید را در فرم فوق العاده‌ای شروع کرده است.

گریزمان‎ که فصل را با یک اخراج بچه گانه مقابل خیرونا شروع کرد و به دلیل اتفاقاتی که در تابستان افتاد و احتمال جدایی‌اش از اتلتی وجود داشت، نتوانسته بود انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روند کم و بیش تا پایان سال ۲۰۱۷ هم ادامه داشت. در این بین البته شایعات مبنی بر مذاکره او با بارسلونا نیز در نمایش‌های نه چندان متقاعدکننده‌اش بی تاثیر نبود.

به گزارش مارکا، اما با شروع سال جدید، گریزمان‎ دیگری را می‌بینیم. آنتوان همان طور که سیمئونه نیز پس از بازی با کوپنهاگن گفت، این هفته‌ها در اوج است و آمار هم این را ثابت می‌کند. تا بدین جای کار، گریزمان در سال ۲۰۱۸ موفق به زدن ۷ گل و ارسال ۳ پاس گل شده است. هیچ بازیکن دیگری از اتلتی تا این اندازه تاثیر مستقیم روی گل‌های تیم نداشته است. گلی که او در لیگ اروپا به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش با پیراهن اتلتیکو مادرید را به رقم ۹۶ رساند تا از این نظر با دیگو فورلان برابر کند.

حالا روخی بلانکوس منتظر درخشش دوباره گریزمان این بار مقابل اتلتیک بیلبائوست. حریف مورد علاقه این بازیکن. باسکی‌ها تیمی هستند که گریزمان بیشترین گل‌هایش را به آن زده است. در ۱۵ بازی، گریزمان ۷ بار دروازه اتلتیک را باز کرده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری عجیب از میزان آسیب نخاعی مردم به دلیل ناایمنی خودروها و جاده ها: سالانه بیش از ۲ هزار نفر (فیلم)



منبع:الف

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) بی‌دقتی کارگر کارواش، خسارتی سنگین به بار آورد (فیلم)

دیگر خبرها

  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • آماری عجیب از میزان آسیب نخاعی مردم به دلیل ناایمنی خودروها و جاده ها: سالانه بیش از ۲ هزار نفر (فیلم)
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه