Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، فروش اين گواهي با دريافت معادل ريالي يورو و يا دلار به مبلغ حداقل 7 ميليون ريال انجام خواهد شد که مبناي محاسبه معادل ريالي ارزهاي ياد شده متوسط نرخ فروش سامانه سنا در يک ماه قبل از صدور گواهي سپرده خواهد بود.
گواهي سپرده ريالي مبتني بر ارز با سررسيدهاي يک و دو ساله عرضه خواهد شد که نرخ سود آن در سررسيدهاي ياد شده به ترتيب 4 و 4 و نيم درصد و مقاطع پرداخت سود آن هر شش ماه يکبار از زمان فروش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين بازپرداخت اصل اين گواهي بر اساس متوسط نرخ فروش سامانه سنا در يک هفته قبل از بازخريد خواهد بود که در تاريخ سررسيد به صورت ريالي (اصل بعلاوه سود) به دارنده گواهي سپرده پرداخت مي‌گردد.
مشتريان عزيز مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور مراجعه و يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوين به شماره 48031000-021 تماس حاصل نمايند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) خبر داد.

این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر 6097308 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی