Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@07:35:09 GMT

دختران هفت سنگ باز تکابي قهرمان کشور شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۱۳۸۴

دختران هفت سنگ باز تکابي قهرمان کشور شدند

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- رئيس اداره ورزش و جوانان تکاب گفت: تيم 6 نفره هفت سنگ دختران اين شهرستان به نمايندگي از آذربايجان غربي به مقام قهرماني نخستين دوره مسابقات هفت سنگ کشور دست يافت.

رضا طلايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مسابقات هفت سنگ دختران کشور براي اولين بار با شرکت 28 تيم از 28 استان کشور به مدت چهار روز به ميزباني منطقه آزاد اروند آبادان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: تيم هفت سنگ دختران تکاب با درخشش بازيکنان جوان و مستعد خود در ديدار نهايي اين مسابقات توانست تيم تهران را در 2 بازي پياپي با نتايج 31-37 و 55-57 شکست داده و براي اولين بار قهرمان ايران شود.
وي با بيان اينکه تيم هفت سنگ دختران تکاب در 9 بازي پياپي رقباي خود را شکست داد، اظهار کرد: در اين دوره از مسابقات همچنين `طيبه اوجاقي` از تيم هفت سنگ تکاب به عنوان فني ترين بازيکن انتخاب شد.
وي ادامه داد: تيم هفت سنگ دختران تکاب به نمايندگي از آذربايجان غربي با مربيگري اعظم موسوي و سرپرستي زينب بهادري با ترکيب طيبه اوجاقي، زهرا کرامتي، زهرا محمدي، نگار نباتي، مهديس گل محمدي و غزال عشقي به اين مسابقات اعزام شد.
به گزارش ايرنا، وزرشکاران بازي بومي- محلي هفت سنگ از سال 1390 به صورت جدي در تکاب به عنوان ورزش حرفه اي فعاليت مي کنند و شهرستان تکاب در سال 1393 نيز در بخش دختران در ليگ کشوري عنوان نائب قهرماني را از آن خود کرد.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
مهمترين اخبار ايرناي کشور، آذربايجان غربي و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرسirnamahabad@ دريافت کنيد.
7514/2093
خبر: امير خالق نژاد ** تنظيم: پيمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقاني
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف بیش از ۶۳ هزار عدد انواع داروهای خارجی در گمرک مرزی سرو در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان، سردار محمد احمدی با اعلام خبر کشف محموله داروهای قاچاق اظهار کرد: مرزبانان مستقر در گمرک مرزی سرو حین تفتیش و بازرسی خودروهای ورودی به کشور، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق آن از قسمت‌های مختلف اتوبوس، موفق شدند تعداد ۶۳ هزار و ۲۱۲ عدد انواع داروی خارجی، ۱۵۵ عدد آمپول، ۱۴۲ عدد قطره چشمی، ۱۹ عدد شربت خارجی، ۳۰ عدد اسپری بینی که جمعاً تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۸ عدد دارو را بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مراجع قضائی معرفی شد.

احمدی ادامه داد: قاچاق فرآورده‌های غذایی و دارویی علاوه بر صدمات جبران‌ناپذیر بر اقتصاد کشور، می‌تواند سلامت جامعه را به شدت تهدید کند، بنابراین مرزداران استان آذربایجان‌غربی با عزم جدی با هرگونه قاچاق کالا به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.

کد خبر 749014

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم