Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@02:08:42 GMT

مصدومیت ۵ نفر بر اثر انفجار در جایگاه CNG

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۱۳۸۶

مصدومیت ۵ نفر بر اثر انفجار در جایگاه CNG

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر انفجار خودرو در جایگاه تزریق گاز CNG درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:16 ظهر امروز حادثه انفجار خودرو داخل جایگاه تزریق گاز CNG به آدرس شرق به غرب جاده کرج، بعد از پل کفش ملی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 44 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه  داد: در محل حادثه مشاهده شد مخزن یک دستگاه خودروی نیسان به هنگام تزریق گاز CNG به دلیل نامشخصی که در حال بررسی است دچار انفجار شده، در اثر این حادثه بخشی از سقف جایگاه تخریب شده و به دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه تاکسی و یک دستگاه پژو که کنار این خودرو بودند، خساراتی وارد شده بود.

 

وی خاطرنشان کرد: پنج نفر شامل دو خانم و سه آقا که در آن لحظه در جایگاه حضور داشتند، دچار مصدومیت شده که حال دو نفر از آنها کمی وخیم‌تر بود.

 

ملکی با بیان اینکه این حادثه دچار آتش‌سوزی نشده بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان محل حادثه را ایمن‌سازی کرده، خودروی نیستان تقریبا آسیب شدیدی دیده و از وسط دو نیم شده بود، نیروها تا دقایقی دیگر محل حادثه را به عوامل انتظامی و مسئولان جایگاه تحویل می‌دهند و  عملیات پایان می‌یابد.

 

تسنیم

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: برخورد زنجیره‌ای چند خودرو در آزادراه کرج - قزوین پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، محمدباقر خلفی اظهار کرد: این حادثه عصر امروز در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده پل خور رخ داد و امدادگران پایگاه خور به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این تصادف ۶ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه پژو ٤٠٥، ۲ دستگاه پراید و یک خودروی اپتیما و یک خودروی جک So با یکدیگر برخورد کردند.

خلفی اضافه کرد: مصدومان این حادثه توسط هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی اعزام شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه