Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع بزرگ مدافعان حرم با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا در اهواز برگزار می‌شود. ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اجتماع بزرگ مدافعان حرم با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، جوانان و نوجوانان خوزستانی در اهواز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه روز یکشنبه 6 اسفند ماه از ساعت 19:30 آغاز می‌شود که جمعی از علما و روحانیون خوزستانی نیز در آن حضور می‌یابند.

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی بنش خیابان امام خمینی(ره) انجام می‌شود که حجت‌الاسلام سید عباس موسوی‌مطلق در این برنامه سخنرانی می‌کند.

همچنین سید مجید بنی‌فاطمه و حسین سیب‌سرخی از تهران نیز در اجتماع بزرگ مدافعان حرم در اهواز حضور می‌یابند و به نوحه خوانی و مرثیه سرایی می‌پردازند.

این برنامه از سوی هیئت عاشقان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود که در آن یاد و خاطره شهید نادر حمید و شهید رضا عادلی کردزنگنه 2 تن از شهدای مدافع حرم استان خوزستان گرامی داشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم سردار شهید سید حمید تقوی‌فر، سردار شهید جبار دریساوی، سردار شهید علی‌محمد قربانی، سردار شهید احمد مجدی، سردار فرامرز رضازاده، سردار شهید محمدرضا علیخانی، سردار شهید فرشاد حسونی‌زاده، سردار شهید سید جاسم نوری، سردار شهید مجید مختاری‌فر، سردار شهید هادی کجباف، سردار شهید روزبه هلیسایی و سردار شهید جانمحمد علیپور از جمله شهدای مدافع حرم خوزستان هستند.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!