Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه آنهایی که دارای یک فروشگاه بزرگ هستند، به دنبال روش هایی برای افزایش رضایت مشتری خود هستند. رفتار خوب کارمندان، عرضه کالاهای با کیفیت، تخفیفات فصلی و غیره از نمونه تکنیک های افزایش رضایت و در نتیجه فروش است؛ اما بعضی از موارد وجود دارند که به صورت غیرمستقیم می تواند در رضایت مشتریان شما اهمیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این موارد، درب اتوماتیک شیشه ای است.

اجازه بدهید که یک مثال بزنیم؛ فرض کنید که شما دارای یک فروشگاه سوپرمارکت بزرگ هستید. یک مشتری با یک لیست بلندپایه وارد می شود، خرید خود را انجام داده و دو دستان خود پر از پلاستیک خریدهایش شده است و حال قصد خارج از شدن فروشگاه دارد. درب فروشگاه شما به صورت دستی باز و بسته می شود. در اینجا مشتری می ماند که چگونه درب را باز کند و مجبور می شود که تمامی اجناس را زمین بگذارد، درب را باز کرده و سپس خارج شود. این عمل علاوه بر اتلاف زمان مشتری، باعث ناراحتی او هم می شود.

این روش به صورت غیر مستقیم توانسته است بر روی رضایت مشتری اثر منفی می گذارد؛ برای همین مدیر یک فروشگاه بیشتر از همه باید به این موضوعات توجه ویژه داشته باشد. برای حل مثال بالا بهترین روش استفاده ازدرب اتوماتیک شیشه ای است.

ساختار درب اتوماتیک شیشه ای، به این صورت است که وقتی فردی وارد محوطه جلویی می شود، سنسورهای درب وجود فرد را تشخیص داده و دستور باز شدن به دستگاه را می دهد و سپس درب باز می شود و بعد از اینکه فرد از محوطه خارج شد، درب بسته می شود؛ بدون اینکه شخص مجبور باشد که با عکس العملی نشان دهد.

اما مزایای درب اتوماتیک شیشه ای به این محدود نمی شود، بلکه می توان موارد زیادتری را نیز در نظر بگیریم:

وقتی که مشتری قصد وارد شدن به فروشگاه را دارد، با باز شدن خودکار این درب شما به مشتریان خود یک پیام خوش آمد گویی ابراز کرده اید و دعوت کرده اید که از کالاهای داخل دیدن کنند. استفاده از درب اتوماتیک می تواند تا 50 درصد مصرف انرژی را کاهش دهد. بعضی از مشتریان عادت ندارند که درب را ببندند و این باعث می شود که هوای داخل فروشگاه به بیرون برود و این باعث اتلاف انرژی و افزایش مصرف هزینه می شود؛ ولی اگر درب اتوماتیک باشد، میزان اتلاف انرژی به شدت کاهش پیدا می کند؛ زیرا درب بعد از خروج کار به صورت خودکار بسته شده و دیگر هیچ گونه هوا یا همان انرژی منتقل نمی شود. باعث سهولت تردد مشتریان می شود. دیگر فرد لازم نیست که در هر تردد درب را بکشد یا هل دهد، این مخصوصا برای افرادی که توانایی کمی بنا به دلایل مختلف مانند اینکه دست آن ها شکسته باشند، بار زیادی همراهشان باشد. در روزهای شلوغ باعث کاهش ترافیک رفت و آمد یا ورود و خروج افراد می شود. دارای قفل الکترونیکی است. اگر دزدی داخل فروشگاه، کیف یکی از مشتریان شما بزند، مالک فروشگاه خیلی سریع و راحت می تواند با فعال سازی قفل الکترونیکی درب را قفل نماید و مانع خروج دزد شود. نصب این درب ها بر خلاف تصور ذهنی ما، خیلی آسان است. برای نصب نیازی به تخریب نیست و فقط باید اصول نگهداری از آن را رعایت کنید. به فروشگاه شما جلوه خاصی و مدرنی می دهد. انواع درب های اتوماتیک شیشه ای در بازار وجود دارد که شما می توانید بسته به ظاهر فروشگاه خود، یکی را انتخاب کنید. این مساله به خصوص برای فروشگاه های کوچک بیشتر از جلب توجه خواهد کرد.

اما چگونه درب اتوماتیک شیشه ای را تهیه و نصب کنیم؟

شرکت اشل به آدرس eshel-ir.com عرضه جدیدترین و به روزترین انواع درب های اتوماتیک شیشه ای و دوربین مداربسته است. ارائه برندهای معتبر با فناوری به روز و کادری مجرب در نصب و نگهداری باعث شده است که این شرکت بتواند در ایران به فعالیت گسترده ای برای شرکت ها و سازمان های و بزرگ انجام دهد. متخصصان ما هر لحظه آماده پاسخگویی به شما برای خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه ای بسته به نیازفروشگاه هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول

اغلب محصولات ایرانخودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در بازار آزاد پنج یا ۱۰ میلیون کمتر از دیروز فروخته می‌شوند.

به گزارش مشرق، کاهش قیمت خودرو که از ابتدای اردیبهشت امسال آغاز شد، کماکان ادامه دارد و امروز اغلب محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد پنج یا ۱۰ میلیون کمتر از دیروز قیمت دارند.

تارا تیپ V۴ که یکی از گرانقیمت‌ترین سواری‌های فعلی است، امروز یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان یعنی ۱۰ میلیون کمتر از دیروز به‌فروش می‌رسد.

تارا V۲، پژو پارس و دنا پلاس شش‌دنده نیز به‌همین کمتر از دیروز قیمت دارند و مدل‌های دیگری مثل پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما، ۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته و تارا دنده‌ای با افت قیمت پنج میلیونی روانه بازار شده‌اند. قیمت روز محصولات ایرانخوردو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

دهم اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF۷ مدل ۱۴۰۳

۸۲۰ میلیون تومان

۸۲۰ میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF۷ مدل ۱۴۰۲

۶۳۵ میلیون تومان

۶۳۵ میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌ ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۹۷۰ میلیون تومان

۹۶۰ میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان

پارس سال XU۷p مدل ۱۴۰۲

۶۷۵ میلیون تومان

۶۶۵ میلیون تومان

۲۰۷ با موتور TU۳ مدل ۱۴۰۳

۶۸۰ میلیون تومان

۶۷۵ میلیون تومان

۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۸۱۰ میلیون تومان

۸۰۵ میلیون تومان

۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۶۵۰ میلیون تومان

۶۵۰ میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۶۹۰ میلیون تومان

۶۹۰ میلیون تومان

تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲

۸۲۰ میلیون تومان

۸۱۵ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳

۹۸۵ میلیون تومان

۹۷۵ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۴ مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲

۶۶۵ میلیون تومان

۶۶۰ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • قیمت محصولات ایرانخودرو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)