Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- تيم فجر شهيد سپاسي شيراز در هفته بيست و چهارم رقابت هاي فوتبال دسته يک کشور به مصاف تيم آلومينيم اراک مي رود.

به گزارش ايرنا در اين بازي که فردا (يکشنبه) ساعت 14در ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز برگزار مي شود در صورت برتري فجريها اين تيم مي تواند به عنوان مدعي صعود به ليگ برتر همچنان اميدوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم فجر شهيد سپاسي شيراز هم اينک با 39 امتياز در رده چهارم جدول قرار دارد و با تيم اول جدول که نفت مسجد سليمان است تنها هفت امتياز و با تيم دوم جدول که بادران تهران است چهار امتياز فاصله دارد.
با توجه به اينکه 11 ديدار ديگر باقي مانده است در صورتي که تيم فجر قدر بازي هاي باقي مانده به ويژه ديدار هاي خانگي را بداند، مي تواند به عنوان تيم اول و يا دوم به ليگ برتر صعود کند و به انتظار پنج ساله شيرازي ها پايان دهد.
شاگردان علي کلانتري، بيست سوم بهمن ماه جاري در هفته بيست و سوم اين رقابت ها در بوشهر موفق شدند تيم ايرانجوان اين شهر را شکست دهند از اين رو با روحيه خوب به مصاف تيم آلومينيم اراک خواهند رفت که اين تيم هم در هفته گذشته در يک ديدار خانگي با نتيجه 2 بر 2 برابر ماشين سازي تبريز متوقف شد.
در آن سوي ميدان نيز تيم آلومنييم اراک که هم اينک با 25 امتياز در رده چهاردهم جدول قرار دارد با توجه به اينکه خطر سقوط اين تيم را تهديد مي کند، بي شک براي بازي با تيم فجر شهيد سپاسي شيراز احتياط را پيشه خواهد کرد تا حداقل با کسب يک امتياز شيراز را ترک کند ضمن اينکه فجريها نبايد اين تيم را دست کم بگيرند چرا که آنها بر روي ضد حمله ها خوب کار مي کنند.
فجريها براي بازي با تيم اراک بازيکن محروم ندارند و با تمرينات ويژه اي که انجام دادند همه چيز مهياي پيروزي زرد پوشان شيرازي است اگرچه تيم آلومينيم اراک هم حريف دست و پا بسته اي نيست.
همچنين تيم برق جديد شيراز ديگر نماينده فارس با مربي جديدش رحمان رضايي در هفت بيست و چهارم در قم ميهمان تيم صباي اين شهر است.
برقي ها که در دور رفت شگفتي ساز شدند و تا رده دوم جدول هم پيش رفتند هم اينک با 32 امتياز در رده يازدهم قرار دارند و بسيار اميدوار هستند که با کادر فني جديد دو باره به رده هاي بالاي جدول صعود کنند.
هم اينک تيم نفت مسجد سليمان با 46 امتياز صدر نشين است، تيم بادران تهران با 44 امتياز و تيم خونه به خونه بابل هم با 42 امتياز به ترتيب دوم و سوم هستند .
در رقابت هاي فوتبال دسته يک کشور 18 تيم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازي، تيم هاي اول و دوم جواز صعود به ليگ برتر در سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تيم انتهاي جدول هم به دسته دو مي روند.
تيم هاي ايران جوان بوشهر، صباي قم و راه آهن تهران سه تيم انتهاي جدول هستند.
7368 /6118
خبرنگار: حميد رضا خليقي ** انتشار دهنده: پرويندخت پاردسويي شيرازي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه آلومینیوم نوشت: متاسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرات می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضایی و ارکان  انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک