Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی نانکلی مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در حاشیه نهمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران که با حضور استاندار تهران در سازمان اموال تملیکی استان تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تعیین تکلیف هرچه زودتر اموال قاچاق نیازمند مجوز‌های مراجع قضائی هستیم و در خصوص کالا‌های سلامت محور و غیر استاندارد نیز مسئولان اداره بهداشت و استاندارد استان تهران در مجوز‌های خود باید تسریع کنند تا با سرعت بیشتری این کالا‌ها تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کالاهای قاچاق برای تعیین تکلیف نیاز به مجوز مراجع قضایی دارند،گفت: برای ترخیص کالا‌های قاچاق دو راه بیشتر وجود ندارد یا باید بر اساس حکم مرجع قضایی به فروش برسد یا اینکه امحا شود که در بخش فروش باید این کالا‌ها فقط برای صادرات به فروش برسد.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به امحای بسیاری از کالا‌های قاچاق که در کشور مشابه داخلی دارند گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۷ میلیارد ریال کالا‌های غیر استاندارد و غیر قابل مصرف امحا شده است.


نانکلی با بیان اینکه کالا‌های امحا شده بیشتر محصولات بهداشتی، خوراکی، البسه تاناکورایی، آرایشی بودند،گفت: برای سرعت بخشیدن به ترخیص و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار نیازمند همکاری بیشتر و سریعتر دستگاه قضایی و صدور مجوز‌های قانونی برای این محصولات و کالا‌ها هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی سیگار قاچاق در تهران

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز شنبه افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری دخانیات قاچاق در انباری در جنوب تهران دپو و نگهداری می‌شود.

وی افزود: محل یک باب انبار کالای بازرگانی بود که مقادیر انبوهی دخانیات در محل دپو و شده و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده است.

سرهنگ افشاری ادامه داد: کالا‌ها شامل تعداد ۲۰۹ کارتن سیگار خارجی به مارک‌های milano و arizona و napoli و... و. بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی تحویل شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

tags # سیگار سایر اخبار (تصاویر) این چهره نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ است! (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! کاربرد عجیب آلت تناسلی سنگی در بین انسان‌های اولیه

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف قریب ۳۰۰۰ پرونده کثیرالشاکی در استان کرمان
  • خودروی قاچاق ۱۰ میلیارد تومانی در تهران
  • فروش یک میلیارد دلاری پلتفرم ترکیه‌ای در ایران! / فعالیت علنی زنجیره قاچاق پوشاک در کشور!
  • رکورد فروش ۶هزار و ۶۰۰میلیارد ریالی در مزایده سراسری اموال تملیکی
  • فروش ۶۶۰ میلیارد تومان از اموال تملیکی هرمزگان
  • رکورد فروش در مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان
  • فروش ۶۶۰ میلیارد تومانی در مزایده سراسری اموال تملیکی هرمزگان
  • کشف میلیاردی سیگار قاچاق در تهران
  • فروش ۶ هزار و ۶۰۰ میلیاردی در مزایده سراسری اموال تملیکی هرمزگان
  • کشف ۳۵ میلیاردی دخانیات قاچاق در تهران