Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-03@20:07:25 GMT

۲ نظامی دیگر ترکیه کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۳۳۸۱

ارتش ترکیه از کشته شدن دو نظامی دیگر این کشور خبر داد.به گزارش بلاغ، ارتش ترکیه از کشته شدن دو نظامی دیگر این کشور، یکی در حمله پ. ک. ک. و دیگری در جریان عملیات موسوم به شاخه زیتون در شمال سوریه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ارتش ترکیه از کشته شدن دو نظامی دیگر این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ ارتش ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یک نظامی ترکیه‌ای در حمله پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک. ک. در استان هکاری کشته و یک نظامی دیگر زخمی شد.

ارتش ترکیه همچنین از کشته شدن یک نظامی دیگر این کشور در جریان عملیات موسوم به شاخه زیتون در عفرین در شمال سوریه خبر داد.

شایان ذکر است که رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد نیرو‌های نظامی این کشور در جریان عملیات شاخه زیتون ۳۰۰ کیلومتر مربع (به داخل خاک سوریه) پیشروی داشته‌اند.

گفتنی است ترکیه از روز ۳۰ دی ماه گذشته، بدون کسب اجازه از دولت سوریه وارد خاک این کشور شد تا در قالب عملیات شاخه زیتون، مواضع کرد‌های ی پ. گ. در شهر عفرین را مورد هدف قرار دهد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6095490

دیگر خبرها

  • فرانسه: ۱۵۰ هزار سرباز روس در جنگ اوکراین کشته شدند
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند