Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@04:27:08 GMT

نماز وسیله پاك كردن گناهان است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۳۵۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اهمیت اقامه نماز در جوار امامزادگان گفت: اقامه نماز یکی از شعارهای مهم و اساسی دین اسلام است و توجه به این عبادت، خدمتی در راستای تعظیم شعائر الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام و المسلمین جنتی بر اقامه نماز در اول وقت در اداره واقاف و امور خیریه استان، امامزادگان و مساجد تاکید کرد و افزود: متولیان امامزادگان باید در اقامه منظم و با شکوه نماز جماعت به عنوان فریضه الهی تلاش کنند.

وی هدف اقامه نماز را ذكر و یاد خداوند متعال خواند و اظهار داشت: نماز وسیله پاك كردن گناهان است چرا که خواه ناخواه انسان را متوجه توبه و اصلاح اعمال و رفتار گذشته می كند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به امامزادگانی که در جوار آنها آرامستان واقع شده است، تصریح کرد: باید برای راه اندازی و اقامه نماز جماعت به ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه در جوار امامزادگانی که در کنار آن آرامستان واقع شده است برنامه ریزی منظم و منسجمی صورت گیرد تا نسبت به ارتقای سطح معلومات در حوزه نماز مردم مفید واقع شود.

حجت الاسلام و المسلمین جنتی در بخش دیگری از سخنان به استفاده از ظرفیت علمای بومی استان اشاره کرد و گفت: در مناسبت های سال باید از حضور علمای بومی استان جهت تبلیغ و ترویج مباحث دینی به ویژه ترویج سنت حسنه وقف در امامزادگان استفاده شود.

گفتنی است، جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با حضور مدیرکل و روسای ادارات اوقاف شهرستان های تابعه برگزار شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز