Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رحمت درویش در نهمین جلسه کمیسیون مبارزه قاچاق کالا با تاکید بر اینکه مواد محترقه علاوه بر قاچاق بودن ناهنجاری های زیادی برای جامعه دارند، اظهار کرد: کشفیات مواد محترقه هرسال کمتر از سال قبل است و امسال نیز یک سوم سال گذشته مواد محترقه کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: با این حال حجم مواد کشف شده بسیار زیاد است.

درویش با اشاره به اینکه شرکت نهال گستر به عنوان تولید کننده داخلی مواد محترقه مشکلات عظیمی را به وجود آورده است گفت: این شرکت از وزارت دفاع مجوز دارد و ما نمی توانیم با مسئولان شرکت برخوردی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ما تمام مواد محترقه اعم از داخلی و خارجی را جمع آوری می کنیم.

سرهنگ درویش گفت: مواد کشف شده به جای امنی دپو شده اند و برای رفع خطر انفجار آنها را آبیاری می کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود جمع آوری مواد محترقه بعید می دانم آخر سال امنی را داشته باشیم چرا که این مواد به راحتی ساخته می شوند و هر کس می تواند در منزل اقدام به ساخت مواد محترقه کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۶۲۰ پرواز نوروزی در فرودگاه تبریز

به گزارش قدس آنلاین، رامین آذری روز شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: پروازهای نوروزی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این مدت ۱۸ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی عهده دار جابجایی مسافرین نوروزی فرودگاه تبریز خواهند بود.

آذری گفت: شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول ، آدانا ، آنکارا ، دنیزلی ، کایسری و مقاصدی مانند بغداد و دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس ، جزیره کیش ، شیراز و تهران جزو پرتقاضا ترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند.


️وی در خصوص برنامه های فرهنگی ویژه نوروز در فرودگاه تبریز هم گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان ، برنامه های فرهنگی و هنری در ترمینال های فرودگاه تبریز با رویکرد نشاط آفرینی و هم چنین پاسداشت سنت های ماه مبارک مانند برنامه "افطاری ساده" اجرا می شود.

 در ۱۱ ماهه سال جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ پرواز از فرودگاه تبریز انجام شده است که نسبت به ۱۰ هزار و ۴۴۸ پرواز مدت مشابه سال قبل از افزایش ۱۴ درصدی برخوردار است.

در همین مدت تعداد یک میلیون و ۴۸۴ هزار و ۸۵۲ نفر مسافر داخلی و خارجی نیز از این فرودگاه جابجا شده اند که در این حوزه نیز شاهد رشدی ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.
هم اکنون ۱۴ شرکت هواپیمایی در ۱۵ مسیر داخلی و خارجی پروازهای خود از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز را انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا/ ۱۶ نفر دستگیر شدند
  • شناسایی بافت تاریخی به گردشگران تسهیل شود
  • تروریست‌ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می‌گیرند
  • کشف بیش از ۷۳ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در بندرانزلی
  • تاکید عظیمی بر ادامه نهضت کاهش بهای تمام شده تولید و افزایش کیفیت محصولات
  • کفش ایرانی بهترین مرغوبیت را دارد
  • آزادسازی، رمز تقویت شرکت های هواپیمایی است
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • پیش بینی ۶۲۰ پرواز در نوروز ۱۴۰۳ برای فرودگاه تبریز
  • پیش بینی ۶۲۰ پرواز نوروزی در فرودگاه تبریز