Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-08@18:27:24 GMT

سرانجام فرار از زندان کلاهبردار میلیاردی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۳۵۶۶

سرانجام فرار از زندان کلاهبردار میلیاردی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با اشاره به دستگیری زندانی فراری از زندان اصفهان گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر متواری شدن فردی که به جرم کلاهبردار شش میلیارد تومانی در زندان اصفهان بود بلافاصله ماموران یگان امداد شهرستان سرخه در ورودی شهر طرح مهار را اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ماموران پلیس توانستند فرد مورد نظر را که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال گذر بود شناسایی کنند، افزود: زندانی فراری از زندان اصفهان به محض دیدن ماموران به طور ناگهانی تغییر مسیر داد و به سمت تهران حرکت کرد که با اقدام سریع و به موقع پلیس خودرو اش متوقف و دستگیر شد.

 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد

به گزارش تابناک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.

ضیامهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود.

وی ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع آوری اسناد و مدارک، در نهایت پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چند نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشاء و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات و سایر موارد بازداشت و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

 

دادستان مرند در خصوص ابعاد این تخلفات گفت: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • فرار ۳۰۰ هزار نظامی اوکراینی از جنگ با روسیه
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»