Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@18:49:37 GMT

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 5-2 استراسبورگ

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۳۵۹۹

‍‍‍‍‍‍

دانلود (55.3MB)

طرفداری- از هفته بیست و ششم رقابت های لوشامپیونه، تیم های پی اس جی و لوشامپیونه به مصاف هم رفتند. دیداری که با پیروزی 5-2 پاری سن ژرمن به پایان رسید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!

به گزارش "ورزش سه"، انتقادات از لوئیز انریکه و پاری سن ژرمن ادامه دارد. در این فصل بارها رسانه‌ها و افراد مختلف از نحوه بازی پاری سن ژرمن زیر نظر لوئیز انریکه انتقاد کرده‌اند و پس از شکست هفته گذشته در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا، این انتقادات به اوج رسیده است.

جدیدترین مورد صبری لاموشی است. او درباره عملکرد نسبتاً ضعیف امباپه زیر نظر انریکه گفت:«ما شخصیت، سبک بازی و جام‌های کسب‌شده توسط لوئیس انریکه را می‌دانیم و شما باید به آن احترام بگذارید، اما این واقعیت که او بهترین بازیکن خود را در قلب برنامه بازی خود قرار نداده، طبیعی نیست. شخصاً بهترین بازیکن تیم من مستقیماً در قلب بازی قرار می‌گیرد، زیرا باعث بهتر شدن بقیه می‌شود یا بازیکنان حریف را جذب خود می‌کند و این باعث می‌شود که فضا در جای دیگر آزاد شود.»

لاموشی که خود سابقه بازی برای تیم ملی فرانسه در بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ را دارد، در مورد تفاوت دیدگاه دیدیه دشان، سرمربی فرانسه با لوئیز انریکه گفت:«چیزی که من واقعاً متوجه شدم این است که دشان این کار را با تیم ملی انجام داده و نتایج دو جام جهانی گذشته خود گویای این موضوع است. مسئله حتی قرار دادن او در بهترین پست و وضعیت نیست، بلکه استفاده از او به گونه‌ای است که شرایط را برای حریفان سخت کند. بیایید چهارشنبه گذشته را مثال بزنیم. اگر انریکه کیلیان را وسط قرار می‌داد، می‌توانست وضعیت را برای کوبارسی و آرائوخو سخت‌تر کند و با سرعتش آنها را آزار دهد. با بازیکنان سریع اطرافش مانند بارکولا و دمبله، پاری سن ژرمن می‌توانست نتیجه بهتری کسب کند.»

دیگر خبرها

  • هواداران بارسلونا اشتباهی اتوبوس خودی را هدف قرار دادند! / عکس
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • لحظه به لحظه با شب داغ چمپیونزلیگ
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن