Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور در آغاز مرحله دوم سفر خود به هندوستان مورد استقبال رسمی رئیس جمهور و نخست وزیر هند قرار گرفت.به گزارش بلاغ، رئیس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه به طور رسمی در کاخ ریاست جمهوری این کشور، از سوی رئیس جمهور و نخست وزیر هندوستان مورد استقبال قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی از حجت الاسلام حسن روحانی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و هندوستان، رؤسای جمهور دو کشور از یگان تشریفات سان دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این مراسم به افتخار حضور رییس‌ جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه ۲۱ گلوله توپ شلیک شد و رؤسای جمهوری ایران و هندوستان، هیأت‌های عالی‌رتبه مقامات همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر قدرت دفاعی قدرت مذاکراتی بالایی داریم/ حاکم فعلی آمریکا بیش از یکسال است می‌خواهد برجام را از بین ببرد/ زبان فارسی مانع خودباختگی فرهنگی است روحانی: گسترش و تعمیق روابط ایران و هند به نفع ثبات و امنیت منطقه است عکس/ استقبال رسمی رئیس‌جمهور هند از روحانی

دکتر روحانی در پاسخ به این پرسشی درباره روابط ایران هندوستان گفت: اگر ما بتنوانیم در این سفر به نقطه ای از روابط عالی برسیم که اجداد ما در ایران و هندوستان داشتند، کار بزرگی کرده ایم.

مذاکرات رسمی و ملاقات رئیس جمهور و نخست وزیر هند و هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور قرار است در کاخ حیدرآباد نخست وزیر این کشور برگزار شود.

دیدار رسمی سه روزه دکتر روحانی از هند از روز پنجشنبه و با ورود به حیدرآباد در جنوب این کشور آغاز شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا

 حسین  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان پیش از آغاز رسمی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با سامح شکری وزیر خارجه مصر دیدار کرد.

ایران و مصر در جریان جنگ غزه تماس‌های خود را افزایش داده اند.

دیدار رئیس جمهور ایران با عبدالفتاح سیسی رییس جمهور مصر در ریاض و ملاقات امیرعبداللهیان با سامح شکری در ژنو و نیویورک بخشی از هماهنگی‌های تهران و قاهره در چند ماه گذشته بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!