Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسیه اعلام کرد که هیچگونه سندی درباره اعلام جرم آمریکا علیه شهروندان این کشور به اتهام مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وجود ندارد.به گزارش بلاغ، خبرگزاری ریانووستی روز شنبه به نقل از نماینده رئیس جمهور روسیه اعلام کرد هیچ سند و مدرکی در خصوص اعلام جرم آمریکا علیه شهروندان روسیه به اتهام مداخله در انتخابات آمریکا وجود ندارد و مسکو درباره آنچه واشنگتن «تلاش‌های مداخله گرانه روسیه» می‌نامد بار‌ها توضیح داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه سندی را منتشر کرد که بر اساس آن، ۱۳ تبعه روس به دخالت در روند انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده متهم شده اند.

طبق این اطلاعات، همه افراد متهم کارکنان موسسه تحقیقاتی-اینترنتی «آژانس پترزبورگ» هستند که در میان آن‌ها "یوگنی پریگوژین" تاجر روس نیز دیده می‌شود که در آمریکا او را عامل اطلاعاتی می‌دانند. این تاجر روس هر نوع رابطه با این موسسه را تکذیب کرده. این افراد متهم به توطئه تقلب با هدف آسیب رساندن به منافع ملی آمریکا هستند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان

گرچه گروه تروریستی داعش سودای ایجاد خلافت در عراق و سوریه را در سر می‌پروراند، اما در نهایت این گروه تروریستی اکنون تمامی حوزه‌های تسلط خود را از دست داده و هسته‌های مخفی آن به صورت گاه به گاه اقدام به انجام عملیات‌های تروریستی کور می‌کنند. داعش خراسان یکی از شاخه‌های این سازمان تروریستی است که حضور فعالی در افغانستان دارد و تا به حال در این کشور، ایران، و روسیه اقدام به انجام عملیات‌های تروریستی مرگبار کرده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، دفتر دادستانی آلمان امروز (چهارشنبه) از متهم شدن ۷ تبعه خارجی به همکاری با سازمان تروریستی داعش خراسان خبر داد.

براساس بیانیه منتشر شده در این زمینه، این افراد متهم هستند به دنبال انجام حمله تروریستی در آلمان به نیابت از داعش خراسان بوده اند. در میان ۷ مظنون دستگیر شده یک تبعه ترکمنستانی و ۶ تبعه تاجیکستانی حضور دارند. این افراد متهم هستند قصد انجام حمله تروریستی مهیب در آلمان و سایر کشور‌های اروپای غربی را داشته اند، اما هنوز در برنامه حمله خود را نهایی نکرده بودند. 

این تروریست‌ها در بهار ۲۰۲۲ پس از آغاز جنگ اوکراین وارد آلمان شده و یک هسته تروریستی دیگر در هلند ایجاد کرده بودند. با این حال، مقامات امنیتی آلمان آنها را در ژوئیه سال گذشته میلادی دستگیر کرد. 

دادستانی آلمان جزئیات بیشتر درباره این هسته تروریستی و زمان محاکمه آنها ارائه نکرد. 

پیش از این شاخه خراسان گروه تروریستی داعش طی حمله تروریستی به کنسرتی در روسیه ۱۳۷ تن را کشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان