Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:09:03 GMT

جانباز 70 درصد کبودرآهنگی به جمع شهدا پیوشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۳۹۸۴

جانباز 70 درصد کبودرآهنگی به جمع شهدا پیوشت

همدان- ایرنا- 'محمد ازنب' جانباز 70 درصد شیمیایی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، صبح امروز (شنبه) پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت ناشی از عوارض بمباران شیمیایی، به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان کبودرآهنگ شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این جانباز 70 درصد شیمایی پس از گذشت 50 بهار از زندگی، دعوت حق را لبیک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس هاشملو افزود: این جانباز به مدت 10 سال زمین گیر شده و در سال های پایان عمر در بیمارستان های تهران بستری و تحت مداوا بود.
وی اضافه کرد: کپسول اکسیژن سال ها همراه و همدم این جانباز بود و این یادگار دفاع مقدس با کپسول اکسیژن در آیین ها و محافل حضور می یافت.
رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان کبودرآهنگ اظهار کرد: این جانباز والامقام که در عملیات‌های مختلفی در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشت، صبح امروز در بیمارستان تهران جان سپرد.
هاشملو افزود: پیکر مطهر این رزمند سرافراز دفاع مقدس هم اکنون به همدان منتقل شده است و قرار است آیین تشییع پیکر پاک این شهید ساعت 10 صبح فردا (یک شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.
وی ادامه داد: پس از اقامه نماز توسط امام جمعه شهر کبودرآهنگ برای این شهید، وی در زادگاهش واقع در روستای مزرعه مهدی آباد شهرستان کبودرآهنگ خاکسپاری شود.
شهرستان کبودراهنگ 673 شهید، یک هزار و 647 جانباز و 52 آزاده تقدیم آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پیکر مرحوم رجبعلی دهنوی پدر شهیدان علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی  و پدر دو جانبازدفاع مقدس صبح امروز بردوش مردم مشهد از مقابل مهدیه در خیابان امام رضا به سمت حرم مظهر رضوی تشییع شد.

پیکر این مرحوم پس از اقامه نماز آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر پیکر وی در حرم رضوی به سوی جایگاه ابدیش در بهشت رضا رهسپار شد.

رجبعلی دهنوی صبح دیروز  به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید علی اکبر  دهنوی  در  ۱۰ دی ۵۷ در مشهد،  حمید رضا در   ۳ تیر سال ۶۲ در مهران در عملیات والفجر ۳ و حسین در  ۲۹ اسفند ۶۶ در ماووت در عملیات بیت‌المقدس ۳ به  درجه رفیع شهادت نایل شد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست