Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از فرزندان مرحوم هاشمی، اخیرا به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس که دانشگاه آزاد هم در آنجا واحد دارد، سفر می‌کند طی تماسی می‌خواهد از دانشگاه خودرویی به فرودگاه اعزام و در اختیارش قرار گیرد.به گزارش بلاغ، یکی از فرزندان مرحوم هاشمی که اخیرا به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس سفر کرده در یک اقدام عجیب از رئیس واحد دانشگاه آزاد این کشور یک در خواست غیرمنطقی می‌کند که رئیس دانشگاه هم پس از کسب تکلیف به درخواست این آقازاده پاسخ رد می‌دهد:

 بعد از تغییرات مدیریتی در دانشگاه آزاد شاهد اتفاقاتی بودیم که واکنش‌های مختلفی را بدنبال داشت، از اخراج استاد هتاک گرفته تا تاکید بر استفاده از نیروهای انقلابی و بخشنامه‌هایی که در رابطه با تاکیدات و بیانات رهبری تدوین و ابلاغ شد که در مجموع این اتفاقات واکنش مثبت اساتید و دانشجویان انقلابی را درپی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تقلب، دیکتاتوری و استبداد در دانشگاه تهران/ الهه کولایی با مسئولان دانشگاه چه لابی پنهانی دارد؟

در همین راستا یکی از فرزندان مرحوم هاشمی، اخیرا به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس که دانشگاه آزاد هم در آنجا واحد دارد، سفر می‌کند و زمانی که به فرودگاه می‌رسد طی تماسی با رئیس واحد دانشگاه آزاد در این کشور از وی می‌خواهد از دانشگاه خودرویی به فرودگاه اعزام شود و در اختیار این آقازاده قرار گیرد.

از آنجایی که رئیس این دانشگاه متوجه تغییر رویکرد در دانشگاه آزاد بوده، با تهران تماس می‌گیرد و پس از کسب تکلیف به این آقازاده جواب رد می‌دهد. گویا رئیس این دانشگاه بعد کسب تکلیف جواب داده: « آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت»

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ از روز گذشته (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) آغاز شد.

در آزمون صبح دیروز ۵۳۳ هزار و ۳۲۲ داوطلب در گروه‌های علوم ریاضی و انسانی شرکت کردند.

۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب در گروه علوم ریاضی و ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب در گروه‌های علوم انسانی شرکت کردند.

در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

عصر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت داوطلبان گروه هنر و زبان‌های خارجی و صبح امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی حضور دارند.

همچنین ۵۰۱ هزار و ۸۱۰ داوطلب در گروه تجربی حضور دارند که ۳۵۵ هزار و ۵۰۸ نفر معادل ۶۷ درصد داوطلبان زن و تعداد ۱۶۶ هزار و ۳۰۲ نفر معادل ۳۳ درصد داوطلبان مرد هستند.

آغاز ماراتن دوم آزمون سراسری در دانشگاه آزاد شاهین‌شهر

در دوم روز آزمون سراسری نوبت اول 1403 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با حضور بیش از 450  داوطلب زن در رشته علوم تجربی برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در حاشیه برگزاری روز دوم آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۳  اظهار کرد: این آزمون در رشته علوم تجربی در صبح  روز جمعه ۷ ادریبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با رعایت کامل نکات بهداشتی با حضور ۴۵۰ داوطلب زن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر برگزار شد.

حمیدرضا خدایی تبیین کرد: با توجه به ‌موقعیت خوب جغرافیایی این واحد دانشگاهی، دسترسی آسان به خطوط تاکسی و تجارب ارزنده واحد شاهین‌شهر در برگزاری موفق آزمون‌های مختلف، افزود: آزمون سراسری نوبت اول 1403 در مدت زمان تعیین شده در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

وی با یادآوری تلاش بی‌وقفه همکاران دانشگاه در امر برگزاری منظم این آزمون، ضمن قدردانی از همکاری تمامی کارکنان حوزه‌های مختلف این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر همواره در برگزاری آزمون‌های دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، آزمون نظام مهندسی و ... موفق عمل کرده که این مهم حاصل تلاش مجموعه شریف علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد  شاهین شهر بوده است.

برگزاری موفق آزمون سراسری در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: این دانشگاه مانند سال‌های قبل و همزمان با سراسر کشور میزبان داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری با حضور ۴۷۳ داوطلب آقا در نوبت صبح روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری بود که از این تعداد ۲۵۱ نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۲۲۲ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی شرکت کردند. 


علی حیدری افزود: در راستای رفاه حال همراهان داوطلبان، فضای مناسبی به منظور استقرار و آشنایی با رشته‌های دانشگاهی با حضور اساتید و مشاورین دفتر هدایت تحصیلی در نظر گرفته شد که با استقبال خانواده داوطلبان مواجه شده است. 

وی درباره تمهیدات و اقدامات در نظر گرفته شده این واحد دانشگاهی در راستای برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون سراسری خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، اداره برق، آتش‌نشانی و همچنین پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور داوطلبان، آماده‌سازی پارکینگ دانشگاه برای استقرار وسایل نقلیه داوطلبان، هدایت و راهنمایی داوطلبین درراستای جایابی محل استقرار، استقرار یک دستگاه آمبولانس مربوط به جمعیت هلال‌احمر با حضور نیرو‌های خدوم این جمعیت، ایجاد باجه دریافت امانات متمرکز، توزیع متمرکز بسته پذیرایی برای داوطلبین و عوامل اجرایی به‌صورت جداگانه ازجمله اقداماتی بود که در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر صورت پذیرفت.

آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شاهین‌شهر

آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با حضور بیش از 850  داوطلب مرد و زن در رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی فیزیک در روزهای 6 و 7 اردیبهشت‌ماه 1403برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در حاشیه برگزاری آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۳  اظهار کرد: این آزمون در رشته‌های ریاضی فیزیک و  علوم انسانی در صبح  روز پنج شنبه، ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با رعایت کامل نکات بهداشتی با حضور ۴۵۰ داوطلب مرد و زن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر برگزار شد.

حمیدرضا خدایی گفت: با توجه به ‌موقعیت خوب جغرافیایی این واحد دانشگاهی، دسترسی آسان به خطوط تاکسی و تجارب ارزنده واحد شاهین شهر در برگزاری موفق آزمون‌های مختلف، افزود: آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۳ در مدت زمان تعیین شده در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

وی با یادآوری تلاش بی‌وقفه همکاران دانشگاه در امر برگزاری منظم این آزمون، ضمن قدردانی از همکاری تمامی کارکنان حوزه‌های مختلف این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر همواره در برگزاری آزمون‌های دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، آزمون نظام مهندسی و ... موفق عمل کرده که این مهم حاصل تلاش مجموعه شریف علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد  شاهین شهر بوده است.

واحدهای دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی میزبان آزمون‌های سراسری

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از میزبانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی ارومیه، بوکان، سلماس، خوی، ماکو و مهاباد در برگزاری آزمون‌های سراسری 6 و 7 اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

پژمان محمدی با ارائه آماری از میزان شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها عنوان کرد: روز پنجشنبه یک‌هزار و 646 داوطب خانم و هزار و 168 داوطلب آقا در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه به رقابت با یکدیگر در آزمون سراسری می‌پردازند و این میزان در روز جمعه هزار و 502 داوطلب خانم و هزار و 259 داوطلب آقا خواهد بود.

‌ی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در روز پنجشنبه و جمعه در مجموع میزبان یک‌هزار نفر داوطلب خانم در رشته‌های مختلف آموزشی برای رقابت در آزمون سراسری خواهد بود، افزود: تعداد 910 داوطلب خانم و 56 داوطلب آقا در روز پنجشنبه و 893 داوطلب خانم نیز در روز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی سلماس برای شرکت در آزمون سراسری حضور پیدا می‌کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی روز پنج‌شنبه 606 داوطلب خانم و 865 داوطلب مرد و روز جمعه 400 داوطلب خانم و 700 داوطلب آقا را برای شرکت در آزمون‌های سراسری میزبانی می‌کند.

وی درباره دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو نیز به رقابت 363 داوطلب خانم و 226 داوطلب آقا در روز پنجشنبه و 396 داوطلب زن و 232 داوطلب آقا در روز جمعه اشاره کرد.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری روز پنجشنبه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد را یک‌هزار و 61 داوطلب خانم و 599 داوطلب آقا و تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری روز جمعه در همین دانشگاه را 939 داوطلب زن و 539 داوطلب مرد عنوان کرد.

دانشگاه آزاد ممسنی میزبان ماراتن ١٢٩٠  نفری کنکور سراسری ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ در نوبت صبح  روز‌های پنج‌شنبه  و جمعه در این دانشگاه خبر داد.

علی کریمی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی  در تاریخ ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه میزبان مجموعاً ١٢٩٠ داوطلب کنکور سراسری گروه علوم انسانی و علوم تجربی خواهد بود. 

وی با اشاره به درخواست‌های مکرر والدین برای برگزاری کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون امن و در کمال آرامش فراهم شده است.

 وی تبیین کرد: امسال نیز همانند سال‌های قبل  این واحد دانشگاهی مجری برگزاری کنکور سراسریاست و اطمینان داریم دانشگاه از تمام امکانات، زیرساخت‌ها و ظرفیت خود برای برگزاری کیفی کنکور سراسری استفاده خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی گفت: این دانشگاه به‌عنوان میزبان متقاضیان کنکور سراسری بوده و این دانشگاه با همت و همکاری تمام‌عیار مجموعه در تمام حوزه‌ها شرایط را برای برگزاری یک آزمون درست برای رفاه حال  و آرامش داوطلبان تدارک دیده و امروز نیز شاهد برگزاری آزمون علوم انسانی بودیم.

این استادیار رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی تبیین کرد: امیدواریم این دانشگاه به‌عنوان یک مرکز و موسسه پیشرو در شهرستان‌های ممسنی و رستم بتواند در تمام عرصه‌ها خدمات خوب و شایانی به مروم شریف و نجیب این دیار ارائه دهد.


کریمی عنوان کرد: مردم فهیم و نخبه‌پرور شهرستان‌های ممسنی و رستم همیشه در سطح آزمون‌های سراسری چه آرمون‌های تخصصی و کنکور سراسری خوش درخشیدند و ما همواره به این مردم افتخار می‌کنیم و مطمئن هستیم که این داوطلبین مثل همیشه خوش می‌درخشند و انتظار از خانواده‌های داوطلبان است که یک فضای امن و آرام را برای این داوطلبان بزرگوار مهیا کنند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن آزمون دهند و در رشته مورد نظر پذیرفته شوند.

فرماندار ممسنی هم در بازدید از حوزه برگزاری آزمون دانشگاه آزاد ممسنی به خبرنگار آنا گفت: امسال در سطح شهرستان ممسنی حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری ویژه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در چند مکان از جمله دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان برگزار شد.


عبدالکریم انصاری افزود: در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی به‌عنوان موسسه برگزاری کنکور همه‌چیز خوب و سیستم سرمایشی مناسب بود و عوامل اجرایی، مراقبین و رابطین حوزه‌ها همه با انگیزه پای کار بودند و داوطلبان در کمال آرامش در آزمون سراسری شرکت کردند.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال نیز مثل گذشته داوطلبان موفقیت‌های خوبی کسب کنند.

فرماندار ممسنی گفت: به خانواده‌های داوطلبین این نوید را می‌دهیم که آزمون امسال با تدبیر کامل و در کمال آرامش برگزار شده و اگر شایعه‌ای هم باشد مردم توجهی نکنند و به لطف خداوند بزرگ همه چیز، به خوبی پیش می‌رود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید