این روزها ژنهای خاص سینما را گرفتهاند
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۴۰۹۲
محسنی نسب گفت:اکران آثار به این صورت فیلمسوزی را رقم می زند سرمایه بخش خصوصی باز نمی گردد و سینمای مستقل از بین می رود در چنین شرایطی تنها آقازاده ها و ژن های خاص پول های خاص را را وارد سینما می کنند.به گزارش بلاغ، این روزها فیلم سینمایی «شاخ کرگردن » به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن محسنی نسب بر روی پرده سینماها است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
وی افزود: البته ار روز گذشته یعنی از ۲۴ بهمن چند سانس مناسب تر و سالن های جدیدتری به این فیلم داده اند در حالی که ما مقداری از زمان را از دست داده ایم با این وجود حالا باید ببینیم فروش مان به چه صورت می شود.
بیشتر بخوانید:
واژهسازی برای پوشش «پولهای بادآورده و سینمای سفارتی»محسنی نسب اظهار کرد: اکران آثار به این صورت فیلمسوزی را رقم می زند زیرا در عین حال که فیلم اکران شده است اما سالنی برای نمایش ندارد بنابراین اگر قرار بر این است که آثار فقط نام اکران را به یدک بکشند باید چاره ای برای آن اندیشید برای مثال دولت باید وارد این کارزار شود تا دست افرادی که لابی دارند و می توانند در بهترین فصل و ساعت فیلم های شان را به نمایش بگذارند، کوتاه کند تا سینماگران مستقل هم بتوانند به حیات خود ادامه بدهند. در غیر این صورت سرمایه بخش خصوصی باز نمی گردد و سینمای مستقل از بین می رود در چنین شرایطی تنها آقازاده ها و ژن های خاص پول های خاص را را وارد سینما می کنند این در حالی است که چنین افرادی تنها به دنبال عکس گرفتن با سلبریتی ها هستند و ماندگار نیستند. در این میان افرادی مثل من در این عرصه ماندگار هستند؛ افرادی که تمام زندگی خود را در سینما گذاشته اند اما متاسفانه با این شرایط اکران افرادی مثل من نفس ها آخر خود را در سینما می کشند زیرا فیلمسازان نسل من به جز آنهایی که با سیستم دولتی در ارتباط هستند، محکوم به رفتن هستند برای مثال این روزها فیلمسازان قدیمی هیچکدام در سینما حضور ندارند و هر کدام به دنبال شغل های دیگر رفته اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۲ سالن در اختیار «شاخ کرگدن» است، عنوان کرد: در روزهای پیش رو تعداد سالن های ما افزایش پیدا می کند و آنگاه می توانیم درباره کیفیت فیلم نظر بدهیم چون «شاخ کرگدن» فیلمی است که مخاطبان را راضی نگه داشته است. از سوی دیگر مردم همیشه فیلم های من را دوست داشته اند از همین رو باید شرایطی فراهم شود تا بتوانند این اثر را هم ببینند بنابراین اگر سالنی نباشد مردم نمی توانند به تماشای آن بنشینند.
بیشتر بخوانید:
در «تنگه ابوقریب» دقیقاً چه گذشت؟این کارگردان در پایان با اشاره به دیگر اثرش با عنوان «حسادت» به کارگردانی امیر سائلی اظهار کرد: مقداری از فیلمبرداری این اثر انجام شد اما به دلیل تغییر فصل ما ضبط آن را متوقف کردیم زیرا باید در فضای خشک کار کنیم اما از خرداد فیلمبرداری آن را از سر می گیریم.
منبع: بلاغ مازندران
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
این روزها همه گریه میکنند، بخصوص گلرها!
به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در دیداری حساس و پرفشار موفق شد در ضربات پنالتی تیم جنگنده ازبکستان را از پیش رو بردارد.
باقر محمدی که شب گذشته درون دروازه ایران ایستاده بود در آخرین ثانیههای بازی که مسابقه 3-3 پیش میرفت با یک جهش خیرهکننده باعث شد مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شود. گرچه این حربهای بود که ازبکستانیها به آن چشم دوخته بودند و لوپز سرمربی این تیم در نشست مطبوعاتی قبل از بازی گفته بود که برنامه ویژهای دارد اما درخشش محمدی در ضربات پنالتی که اولین و آخرین شلیک حریف را مهار کرد باعث شد ایران برنده این دیدار حساس و سرنوشتساز شود.
محمدی که قبل از زدن ضربات پنالتی با حرکات نمایشی سعی میکرد روحیه حریف را تحت تاثیر قرار دهد، بعد از مهار پنالتی آخر و قطعی شدن صعود تیم ملی به فینال روی زمین دراز کشید و اشک ریخت، صحنهای احساسی که به خاطرات فوتبالی/فوتسالی ما اضافه شد.
عکسها: محسن داودی