Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، فاز دوم ساختمان کانون فرهنگی هنری مسجد مهدیه شاهدیه با حضور حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شاهدیه، پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، حجت الاسلام گرج مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری ظهر شنبه در نشست کارگروه استانی برنامه‌های تابستان طرح ملی مسجد پایگاه نشاط که در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد، گفت: سیاستگذاری فرهنگی با محوریت مسجد افق راه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اینکه ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است، مطرح کرد: برنامه‌ریزی به منظور غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف مبنایی سالانه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که با هم اندیشی و همفکری تمامی عناصر به ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف ترسیم شده در ستاد کانون‌های مساجد در غنی سازی اوقات فراغت با رویکرد دینی و خودسازی معرفتی همراه است، افزود: تقویم فرهنگی منسجم و جریان محور با بهره گیری از نظرات مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ویژه اوقات فراغت اثرگذاری بالایی در رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان مسجدی دارد.

حجت‌الاسلام شکری تصریح کرد: آسیب شناسی فرهنگی از جمله رویکردهای مبنایی در روند برپایی اوقات فراغت بوده و هم اندیشی با کارشناسان خبره و توانمند فرهنگی بستری برای رشد فرهنگی و معرفتی است. نگاه و افق ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ایجاد زیرساخت‌های منسجم راهبردی برای پاسخگویی در عرصه مختلف است.

کد خبر 6083626

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور