Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن بدخواهان انقلاب را که می‌خواستند آن را به ضد خودش تبدیل کنند ناامید کرد گفت: سخنان اخیر رئیس‌جمهور برای بدخواهان انقلاب آن‌قدر شیرین بود که تبدیل به تیتر اول بی‌بی‌سی فارسی شد. آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی اظهار داشت: راهپیمایی‌ها و حضور مبارک مردم در طول چهل سال گذشته به یاری خداوند، پیوسته همراه با برکات فراوان و خنثی کردن توطئه‌های دشمن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز، خاتمی، راهپیمایی امسال را یک راهپیمایی بسیار عظیم و باشکوه توصیف کرد و افزود: این راهپیمایی، بدخواهان انقلاب را که می‌خواستند 22 بهمن امسال به ضد خود تبدیل شود را ناامید کرد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، راهپیمایی امسال تماشایی شد و مردم پرشورتر از هرسال دیگر به صحنه آمدند.
وی که با فارس گفتگو می کرد، خاطرنشان کرد: این حضور گسترده مردم، دشمنان را از توطئه‌های خود مأیوس کرد و هر گامی که مردم برداشتند، مصداق عمل صالح بود.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئولان باید قدر این پدیده بی‌نظیر را بدانند، اظهار داشت: با توجه به این فرمایش رهبری، بنده می‌خواهم بر این نکته تأکید کنم که ازجمله ابعاد قدر دانستن این حضور مردمی، توجه مسئولان به اظهارنظرهای خودشان است.
خاتمی یادآور شد: بنده به‌عنوان خطیبی که در استان‌های مختلفی سخنران مراسم 22 بهمن بوده‌ام معتقدم سخنان در این راهپیمایی باید وحدت‌آفرین بوده و از اظهارات دشمن‌شادکن پرهیز کرد، ازاین‌رو به سهم خودم اظهارنظر سخنران مراسم تهران را در این موقعیت مناسب ندیدم و مطرح کردن اصل 59 قانون اساسی را مصداق قدردانی از مردم نمی‌دانم.
وی  در همین زمینه ادامه داد: سخنان رئیس‌جمهور دراین‌باره به حدی برای بدخواهان انقلاب شیرین بود که تبدیل به تیتر اول شبکه تلویزیونی سلطنتی انگلیس بی‌بی‌سی فارسی شد و آن‌ها نوشتند که رئیس‌جمهور ایران همه‌پرسی را راه خروج از بن‌بست سیاسی می‌داند.
وی گفت: در پی این اظهارنظر حدود 15 نفر از سران ضدانقلاب نشان‌دار که به دنبال براندازی نظام هستند از این سخنان تجلیل کردند، لذا در روز وحدت ملت نباید چنین سخنانی گفته می‌شد که دشمن از آن بهره‌برداری کند.
خاتمی با تأکید بر اینکه اصل 59 قانون اساسی و همه‌پرسی برای جایی است که راهکار قانونی وجود نداشته باشد و زمانی که راهکار قانونی است همه باید ملزم به آن باشند، گفت: امیدوارم رئیس‌جمهور سخنان خود را اصلاح و دشمنان را مأیوس کند، چراکه روشن است این سخنان در مسیر وحدت نیست.
وی گفت: بنده به شبکه‌ دولتی ضد اسلامی، ضد ایرانی و به ضدانقلاب فراری که دلخوش به برخی اظهارنظرها شده‌اند می‌گویم که آن‌ها هرگز به آرزوی خود برای رفراندوم و همه‌پرسی عمومی نخواهند رسید.
وی بابیان اینکه این جریان می‌خواهد سفره اسلام، ولایت‌فقیه را با رفراندوم جمع کند، به اصل 177 قانون اساسی اشاره کرد و افزود: رؤیای ضدانقلاب در این زمینه هیچ‌گاه محقق نخواهد شد و اسلام و اهل‌بیت در این کشور ماندنی است.
خاتمی روز 22 بهمن را روز وحدت ملت و حضور همه سلایق در این راهپیمایی دانست و متذکر شد: نکته مهم این است که در حدود چهل سال گذشته، انقلاب اسلامی کسی را از قطار خود پیاده نکرده و کسانی که جامانده‌اند، خودشان نتوانسته‌اند آرمان‌های انقلاب را تحمل کنند و کنار کشیده‌اند.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محفل امام حسنی‌ها» نمادی از اعتقاد قلبی و رفراندوم واقعی بود

حجت الاسلام هادی شکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: محفل امام حسنی‌ها نشان داد با همه توطئه‌های دشمن مبنی بر القای دور شدن مردم از فرهنگ دینی هنوز هم این ملت عاشق و دلداده اهل بیت علیهم السلام هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن افزود: مردم ما در بزنگاه‌ها همیشه حافظ و نگهبان انقلاب و اسلام بوده و هستند و فریاد مرگ بر اسرائیل در این مراسم معنوی صدای ملت ایران بود.

وی ادامه داد: شعار مرگ بر اسرائیل برای دشمنان این مرز و بوم تا بدانند ما تا نابودی این رژیم کودک کش ایستاده‌ایم.

کد خبر 6064118

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • «محفل امام حسنی‌ها» نمادی از اعتقاد قلبی و رفراندوم واقعی بود
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • راهپیمایی روز قدس مانع از تحقق عملیات رسانه‌ای صهیونیست‌ها می‌شود
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است
  • تاکید رئیسی بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • پوتین: سفارش دهنده جنایت مسکو کیست؟
  • مادورو از تلاش برای ترور خود خبر داد