Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان این هفته برای یازدهمین بار مقابل رقبای قطری خود به میدان خواهد رفت.

طرفداری – تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از کسب یک پیروزی دلچسب در ورزشگاه آزادی مقابل نسف قارشی ازبکستان در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه هفته آینده در دوحه به مصاف تیم السد قطر خواهد رفت. این نخستین تقابل رسمی پرسپولیس و السد در تاریخ دو باشگاه به شمار می‌رود و شاگردان برانکو دیدار سخت و دشواری را پیش روی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پیش از این مقابل تیم های الغرافه، الریان و لخویا از کشور قطر قرار گرفته و در مجموع 10 دیدار را مقابل نمایندگان فوتبال این کشور برگزار نموده اند. 8 دیدار از این 10 دیدار در چارچوب مرحله گروهی و 2 دیدار نیز از دور حذفی مسابقات برگزار شده است. همچنین پرسپولیسی‌ها 2 مرتبه با الغرافه، 1 بار با لخویا و 1 مرتبه نیز با الریان هم‌گروه شده و 1 بار در دور یک هشتم نهایی مسابقات، در مقابل لخویا قرار گرفته‌اند.

پرسپولیسی ها که خاطرات تلخ و شیرین زیادی از تقابل با نمایندگان قطری دارند، در 10 دیدار قبلی خود مقابل این تیم ها، صاحب 4 پیروزی شده اند و 3 تساوی به دست آورده اند. از جمله پیروزی های به یادماندنی پرسپولیس مقابل نمایندگان قطر می‌توان به پیروزی سرخپوشان در خرداد همین سال مقابل لخویا اشاره کرد که منجر به صعود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به دور یک چهارم نهایی مسابقات گشت. همچنین تلخ ترین و سنگین ترین شکست آسیایی تاریخ باشگاه نیز مقابل الغرافه قطر و با نتیجه 5-1 به دست آمده است.

نکته جالب درباره تقابل های فصل گذشته پرسپولیس مقابل نمایندگان قطری، هدر رفتن دو پنالتی مهدی طارمی در دیدار مقابل الریان و لخویا در ورزشگاه آزادی بود که دو پیروزی را از تیم برانکو گرفته و پرسپولیس را در خطر حذف از مسابقات قرار دارد. آقای گل سابق سرخپوشان، حالا به یک تیم قطری دیگر پیوسته و دیگر در ترکیب پرسپولیس حضور ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی