Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@00:46:28 GMT

فیلم‌های انسان دوستانه جایزه بردند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۵۱۴۵

فیلم‌های انسان دوستانه جایزه بردند

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
برندگان جایزه انسان‌دوستی در مراسمی که دیشب ۱۶ فوریه در بورلی هیلتون برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، شب پیش جوایز سالانه «هومانیتاس پرایز» برندگان خود را شناختند. در این مراسم «لیدی برد»، «پست» و «مادبوند» موفق به کسب مهمترین جوایز از این جوایز سالانه شدند که از سال ۱۹۷۴ و برای تجلیل از ویژگی‌های انسان دوستانه در سینما و تلویزیون اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌های «پست» و «مادبودند» در بخش درام بلند و «لیدی برد» در بخش کمدی موفق به کسب این جایزه شدند.

ویرجیل ویلیامز و دی رییس برای «مادبوند» و لیز هانا و جاش سینگر برای «پست» و گرتا گرویگ برای «لیدی برد» به عنوان فیلمنامه‌نویس‌هایی که این مفاهیم را در آثارشان مورد توجه قرار دادند تجلیل شدند.

در بخش تلویزیونی نیز جایزه بخش ۳۰ دقیقه به اپیزودی از «بیگ بنگ تئوری» رسید که توسط چاک لوری، استیو هالند و تارا هرناندز نوشته شده بود.

در بخش مستند فیلم «گریه‌ها» از سوریه به کارگردانی اوگنی آفینوسکی به عنوان بهترین مستند انتخاب شد.

«فردیناند» انیمیشنی که فیلمنامه آن توسط رابرت ال برد، تیم فدرل و برد جاپلند نوشته شده، جایزه فیلم بلند خانواده را دریافت کرد.

در این مراسم که با شرکت شمار زیادی از برترین فیلمنامه نویسان و نویسندگان برگزار شد، در مجموع ۷۵ هزار دلار به برندگان اهدا و اعلام شد برندگان جوایز قصد دارند تا مبلغ این جوایز را صرف کمک به افرادی کنند که نیاز به کمک دارند تا صدای خودشان را قوی‌تر به گوش دیگران برسانند.

در همین زمینه: بازی آرنولد در فیلمی کمدی فرش قرمز برلیناله بدون لباس فاخر و پاشنه‌بلند برلیناله ۲۰۱۸ با انیمیشن شروع کرد مخالفت ستاره برنده اسکار با روایت زنانه از جیمز باند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه