Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:38:21 GMT

بسته ورزشی یک شنبه 29 بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۵۸۵۰

بسته ورزشی یک شنبه 29 بهمن ماه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، دعوت ۴ بدمینتون باز کرمانی به اردوی استعدادیابی گروه الف پسران کشور، نایب قهرمانی دختران ووشوکار سیرجانی در مسابقات کشوری، رفسنجان قهرمان مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور، انتخاب بوکس کرمان به عنوان استان معین در منطقه 5 کشور و اجرای طرح بازی های خیابانی در محلات کرمان پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* دعوت ۴ بدمینتون باز کرمانی به اردوی استعدادیابی گروه الف پسران کشور

امیر محمد حاج ملک، عادل صورتی، سید حسین احمدی و امیرعلی کمالی، ۴ بدمینتون باز کرمانی به اردوی استعدادیابی گروه الف پسران کشور دعوت شدند.

اردوی استعدادیابی گروه الف پسران با حضور 29 بازیکن دعوت شده از سراسر کشور به صورت مسابقات انتخابی بین نفرات برتر سال 96، 9 تا 11 اسفند به میزبانی استان کرمان برگزار می شود.

ورود به این اردو عصر روز چهارشنبه 9 اسفند ماه، آدرس محل اسکان، تالار بدمینتون واقع در بلوار جمهوری اسلامی، بعد از سه راهی هوانیروز، جنب خانه ژیمناستیک و پایان اردو عصر روز جمعه 11 اسفند ماه است.

منتخبان نهایی به عنوان بازیکنان تیم ملی نوجوانان در سال آینده وارد کمپ تیم ملی می شوند.

 

* نایب قهرمانی دختران ووشوکار سیرجانی در مسابقات کشوری

تیم ووشوی بانوان سیرجان که به نمایندگی از استان کرمان در مسابقات کشوری سبک  شینگ‌یی‌چوان در استان خوزستان شرکت کرد توانست با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و یک برنز موفق به عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت ها شود.

در این مسابقات نگین خراسانی، مینا بلوردی و مبینا رستمی برای تیم سیرجان مدال طلا، مهریا خضری و  مریم صابر نقره و محدثه رستمی نیز سه مدال طلا، نقره و برنز را به دست آوردند.

تندیس فنی‌ترین بازیکن نیز به نگین خراسانی از تیم سیرجان رسید.

 

* رفسنجان قهرمان مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور

تیم پرس سینه جوانان شهرستان رفسنجان در مسابقات کشوری اهواز بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد.

 تیم پرس سینه ی جوانان شهرستان رفسنجان به مربیگری سعید اکبری و سرپرستی ابوالفضل هشتادانی در رقابت های قهرمانی کشور اهواز حضور یافت.

در پایان، محمد صادق پورقاسمی اول، رضا حسینی اول، محمد مهدی عبدالحسینی اول، صالح محمدی دوم و کوروش شفیعی اول و قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات شدند و مالک پژمان هم در رده بزرگسالان به مقام سوم رسید.

در مجموع نیز استان کرمان بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد.

 

* انتخاب بوکس کرمان به عنوان استان معین در منطقه 5 کشور

فدراسیون کشتی در نظر دارد به منظور کشف و جذب استعدادها و مشارکت همگانی در اعتلای ورزش بوکس کشور، مسابقاتی با عنوان قهرمانی مناطق کشور برگزار کند.

بر این اساس، استان های کشور به 6 منطقه تقسیم و استان های معین انتخاب شده اند.

کرمان به عنوان استان معین در منطقه ۵ کشور استان های هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی را زیر پوشش خود دارد.

بر این اساس، رضا حسن نژاد، رییس هیئت بوکس استان کرمان نیز به عنوان رییس منطقه ۵ کشور انتخاب شده است.

 

* اجرای طرح بازی های خیابانی در محلات کرمان

بازی های خیابانی طرح مشترک مرکز مطالعات ورزش و سلامت توسا، شرکت عمران هفت باغ علوی ماهان و انجمن بازی ها و ورزش کودکان هیئت ورزش های همگانی استان کرمان است.

در طرح بازی های خیابانی یک تیم از مرکز مطالعات ورزش و سلامت توسا، یک روز در هفته به مدت یکسال به یک محله ورود می کند و با بچه های آن محله، بازی های حرکتی انجام می دهد تا انجام آن بازی ها در کوچه و خیابان های آن محله برای کودکان به صورت عادت در آید.

‍ با برنامه ریزی گروه رشد و یادگیری حرکتی مرکز مطالعات ورزش و سلامت توسا و با همکاری موسسه ی خیریه ی آشیانه ی علی (علیه السلام) ، نخستین جلسه از پروژه ی بازی های خیابانی  در مجموعه ی تفریحی، گردشگری و پذیرایی فلامینگو برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز

گروه بهمن با سبدی از محصولات متنوع خود از جمله امپاور BD500،FAWJ6  تک محور ، X9،  فورس ۱۲ تن و نیز  امپاور BD300 در شهرک حمل و نقل کالای اهواز حضور خواهد داشت تا رانندگان بتوانند از نزدیک با آخرین قابلیت‌های روز این گروه خودروسازی آشنا شوند.

این رویداد روزهای 5 و 6 اردیبهشت ماه از ساعت 8 الی 12 و16:30 الی18:30 برگزار می‌شود که رانندگان فرصت رانندگی با محصولات X9، امپاورBD500  و FAWJ6 تک محور را خواهند داشت.

گفتنی است؛ کامیون امپاور BD300 محصول 19 تن بهمن دیزل است. کامیون BD300 از موتور شناخته شده CUMMINS بهره می‌برد که با حجم موتور ۶۷۰۰ cc قدرتی معادل ۳۰۰ اسب بخار را تولید می‌کند.

کشنده امپاورBD500 با موتور شناخته شده CUMMINS با حجمی معادل ۱۱۸۰۰ ccتوانایی حمل ۴۴ تن بار را دارد. این کشنده از سال ۱۴۰۱ توسط شرکت بهمن دیزل تولید و روانه بازار شده است. 

همچنین X9 از دیگر محصولات پیشرفته بهمن دیزل است که توان رقابت با بهترین کشنده‌های اروپایی را دارد. این محصول مجهز به موتور 13 لیتری با توان 560 اسب بخار و گشتاور 2600 نیوتن‌متر، گیربکس اتوماتیک 12 دنده ZF آلمان و ریتاردر هیدرولیکی 5 مرحله است. این خودرو مجهز به انواع سیستم‌های پیشرفته کنترلی و ایمنی از جمله کروز کنترل تطبیقی، ترمز ضدقفل و ترمز اضطراری هوشمند است. 

کشنده فاو J6 از موتور شش سیلندرWUXI  با تزریق مستقیم و مجهز به توربو شارژ و اینترکولر و گیبرکس ZF و 16 دنده دستی با ریتاردر هیدرولیکی گیربکس پنج مرحله‌ای عرضه خواهد شد. این کشنده از نظر امکانات رفاهی با کولر و بخاری درجا، یخچال و کتری مسافری، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک با گرم‌کن و سردکن با قابلیت تنظیم در شش جهت، کروز کنترل و سیستم‌های ایمنی نظیر AEBS و LDWS، چراغ رانندگی در روز و ده‌ها امکانات دیگر عرضه می‌شود.

کامیون فورس F210 با موتور CUMMINS با حجم ۴۵۰۰cc توانایی حمل ۱۲ تن بار را دارد. فورس F210 یک خودروی تجاری ایمن، مدرن و راحت است. فورس ۱۲تن باری ایمن است چون از فناوری‌های روز دنیا بهره می‌برد. ترمز به عنوان مهمترین ابزار ایمنی خودرو در فورس ۱۲ تن از پیشرفته‌ترین روش‌ها بهره می‌گیرد و از سایر رقبای داخلی خود برتر است.

دیگر خبرها

  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • پایان مسابقات ورزشی قهرمانی مراکز توانبخشی اوتیسم استان کرمان 
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت
  • صعود آسان بهمن و آتین و حذف گروه مالی فیروزه و همراه اول؛ مرحله یک چهارم نهایی برندکاپ