Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگلیس، آمریکا و فرانسه با تدوین پیش نویس قطعنامه ای قصد دارند ایران را در شورای امنیت در ارتباط با دستیابی انصارالله یمن به موشک، محکوم کنند.

به گزارش خبرگزار ی مهر به نقل از رویترز، انگلیس، آمریکا و فرانسه با تدوین پیش نویس قطعنامه ای قصد دارند ایران را در شورای امنیت در ارتباط با دستیابی انصارالله یمن به موشک، محکوم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این سه عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد پیش نویس قطعنامه ای را تدوین کرده اند که در آن از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواسته می شود تا ایران در ارتباط با دستیابی انصارالله یمن به موشک، محکوم شود.

در این پیش نویس درخواست شده است تحریم های سازمان ملل علیه یمن برای یکسال دیگر تمدید شود.

این پیش نویس که انگلیس آن را پس از مشورت با آمریکا و فرانسه تدوین کرده است به پانزده عضو شورای امنیت اجازه می دهد تا علیه هرگونه فعالیت مرتبط با استفاده از موشک های بالستیک در یمن، تحریم های هدفمندی اعمال کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با سریلانکا هستیم

سید ابراهیم رئیسی بامداد امروز دوشنبه پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا، با بیان اینکه این سفر به دعوت روسای جمهور دو کشور دوست انجام می‌شود، تصریح کرد: کشور پاکستان از جمله کشور‌های مهم جنوب آسیا و دارای روابط دیرینه تاریخی و تمدنی با ایران است که همواره روابط سیاسی و اقتصادی و نیز همکاری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مورد توجه دو کشور بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به نگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در زمینه حقوق بشر، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست همسایگی و توسعه روابط با کشور‌های اسلامی و همسو، علاقمند به ارتقای روابط با کشور پاکستان است و در این سفر مسائل مختلفی از جمله مسائل اقتصادی و تجاری، انرژی و مسائل مرزی با دولت پاکستان مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

رئیسی همچنین با بیان اینکه سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست، از هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری مبادلات تجاری و اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه دو کشور در این زمینه خبر داد و گفت: مردم پاکستان، مردمی مومن، متدین و علاقمند به ارزش‌های انقلاب اسلامی بویژه به امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند و محبت و ارادت خود به ایران اسلامی را بار‌ها به اثبات رسانده‌اند، ما امنیت این کشور را امنیت خود می‌دانیم و معتقدیم تثبیت و ارتقای امنیت نقاط مرزی به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

رئیس جمهور همچنین توسعه روابط اقتصادی و تجاری با سریلانکا را از جمله اهداف سفر خود به این کشور عنوان کرد و با اشاره به رشد قابل توجه همکاری‌های دو کشور در حوزه فنی و مهندسی ابراز امیدواری کرد این سفر نقطه عطفی در ارتقای سطح روابط میان ایران و سریلانکا باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • به دنبال برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با سریلانکا هستیم
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران