Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@12:06:00 GMT

طراحی داخلی را به این برنامه ها بسپارید! (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۶۱۱۴

طراحی داخلی را به این برنامه ها بسپارید! (+عکس)

پول نیوز؛ رکسانا دانیالی-  همانطور که می دانید اجرای تکنیک های طراحی داخلی با استفاده از اپ هایی که به این منظور ساخته شده اند، بسیار آسان تر از گذشته خواهد بود. برنامه های موبایلی همچون بستری برای ایده پردازی و عملی کردن آنها به شمار می روند و از افراد آماتور گرفته تا حرفه ای، همگی قادر به بهره برداری از این دسته اپ ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نگاهی به چند مورد از بهترین برنامه های طراحی داخلی مخصوص سیستم عامل اندروید و آی او اس خواهیم داشت.

ColorSnap

این برنامه می تواند تمام رنگ های تصویر مورد نظر شما را آنالیز کرده و هماهنگ ترین سایه با فضای داخلی خانه شما را پیشنهاد دهد. بیش از 1،500 ترکیب رنگی در ColorSnap وجود دارد و می توانید هرکدام از آنها را با اتاق خود تطبیق دهید. این اپ برای سیستم عامل اندروید و آی او اس رایگان است.

Zillow Digs

این برنامه موقعیت خانه و مساحت فضای داخلی را بررسی کرده و بر اساس قیمت تیم های طراحی مختلفی را پیشنهاد می دهد. لازم به ذکر است که بیشتر برای کاربران آمریکایی کاربرد خواهد داشت. اما علاوه بر این گزینه، بخشی دیگری نیز دارد که به ارائه توصیه های مفید از جانب افراد حرفه ای در این عرصه می پردازد و از این نظر اطلاعات کارآمدی را در اختیار کاربر خود قرار خواهد داد. این اپ برای سیستم عامل آی او اس رایگان است.

Homestyler Interior Design

این برنامه نیز امکان طراحی سه بعدی فضای مورد نظر شما را فراهم کرده و در نتیجه قادر به انتخاب بهترین حالت خواهید بود. اپ نام برده برای اندروید و آی او اس به صورت رایگان قابل دانلود است.

Curate

مورد بعدی نیز همانند برنامه های قبل، امکان شبیه سازی فضای خانه شما با دکوراسیون های متنوع را خواهد داشت. تنها کافیست یک عکس ساده از فضای مورد نظر خود بگیرید. این اپ برای اندروید و آی او اس به صورت رایگان در دسترس است.

 Houzz

Houzz را مادر تمام برنامه های طراحی داخلی می نامند. دیتای برنامه شامل بیش از 5 میلیون نمونه مختلف بوده و طیف وسیعی از طرح های متنوع را در اختیار کاربر قرار می دهد. این اپ نیز برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس رایگان است.

LikeThat Décor and Furniture

به کمک این اپ حتی می توانید لوازم خانه مانند مبلمان، کاغذ دیواری و هر وسیله دیگری که بخواهید را با فضای خانه خود تطبیق دهید. در آلبوم برنامه بیش از 25 میلیون محصول متفاوت وجود دارد. بدین ترتیب نه تنها مدل مورد نظر شما یافت می شود، بلکه نسخه های مشابه دیگر نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد. می توانید این اپ را برای سیستم عامل اندروید و یا آی او اس به صورت رایگان دانلود کنید. امکان استفاده از وب سایت برنامه نیز وجود خواهد داشت.

MagicPlan

MagicPlan نیز با استفاده از تصویر فضای خانه شما کار طراحی داخلی را انجام می دهد. در این برنامه اندازه گیری ابعاد فضای مورد نظر امکان پذیر خواهد بود. باتوجه به داده های به دست آمده با راحتی بیشتری می توان خرید لوازم لازم را انجام داد. این اپ برای اندروید و آی او اس رایگان است.

 MyPantone

MyPantone ابزاری حرفه ای برای انتخاب بهترین ترکیب رنگی ممکن است. به کمک این اپ قادر به اجرای ایده های طراحی داخلی رنگارنگ خواهید بود. امکان انتخاب طیف رنگی از تصاویر مورد نظر شما نیز وجود دارد. برنامه برای اندروید و آی او اس با هزینه 9.99 دلار قابل دانلود است.

BrightNest

این برنامه یک دستیار شخصی دیجیتال محسوب می شود که شما را در نظم دهی به خانه خود و همچنین انتخاب بهترین طراحی داخلی یاری می دهد. کار با این مجموعه بسیار آسان بوده و برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس رایگان است.

Home Design 3D Gold

آخرین اپ در امر طراحی داخلی کاربرد بالایی دارد، تغییر فضا به سلیقه کاربر و انتخاب وسایل خانه از دیگر امکانات این برنامه به شمار می رود. اپ مذکور با هزینه 9.99 دلار برای اندروید و آی او اس قابل دانلود است.


 

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران