Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت «ام آر آى» دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن و میلاد زکى پور ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت امروز عصر با حضور در کلینیک «ام آر آى» دادند و وضعیت حضورشان در دیدار مقابل الهلال عربستان مشخص شد.

نورافکن مشکلى براى همراهى آبى پوشان مقابل الهلال ندارد و تنها زکى پور باید به فیزیوتراپى بپردازد و همچنان براى حضور در دیدار مقابل الهلال مشکل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت حضور دو بازیکن مصدوم استقلال مقابل الهلال مشخص شد.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس