Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نیکی هیلی نماینده کاخ سفید در سازمان ملل متحد می گوید وقت ‌آن فرا رسیده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص ایران وارد عمل شود. هیلی در حالی این ادعا را مطرح می کند که گزارشی محرمانه در خصوص برنامه موشکی حوثی ها منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از نیویورک تایمز، گزارشی ماه گذشته به شورای امنیت سازمان ملل رسید که خیلی ها نمی خواستند آن را بشنوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان قطعاتی که از موشک شلیک شده از خاک یمن به عربستان یافت شده است قطعاتی وجود دارد که ساخت ایران است و این مساله بهانه ای شده تا آمریکایی بگوید ایران قعطنامه سازمان ملل متحد را نقض کرده و در حال کمک رسانی تسلیحاتی به حوثی های یمن است.

حوثی ها و مخالفان عبد ربه منصور هادی در تبعید به سر می برد ولی عربستان با بمب خوشه ای مشغول بمباران مردم یمن است. در حالی که چهار سال از حمله عربستان سعودی به یمن می گذرد ۷۵ درصد مردم این کشور در زیر خط فقر زندگی می کنند و نیازمند کمک های فوری انسان دوستانه هستند کمک های که با محاصره یمن توسط عربستان عملا سعودی ها اجازه انتقال آن را نمی دهند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در حالی این گزارش را منتشر می کند که امروز یکشنبه جواد ظریف وزیر خارجه ایران و همتای سعودی اش عادل الجبیر در کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی خواهند داشت. این روزنامه ادعا می کند اگر جلوی اقدامات مسلحانه ایران گرفته نشود این کشور قادر خواهد بود اهداف غیر نظامی را در سعودی توسط حوثی ها بمباران کند.

 

پایان پیام/302

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض