Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌حسین حکمتیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بوستان خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی در یکی از مناطق خوش آب و هوای این استان احداث می‌شود.
وی افزود: نگه‌داری و حفاظت از این بوستان به عهده خود خبرنگاران و اهالی رسانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد هدف از این کار را تلاش برای تبدیل شدن فرهنگ منابع طبیعی به یک فرهنگ عمومی خواند و تصریح کرد: برای سایر اقشار به ویژه کارکنان چند دستگاه و نهاد اجرایی و حاکمیتی نیز این کار انجام خواهد شد.
پیش از این عزت‌الله بهشتی گفته بود که منابع طبیعی بیش از هر زمان دیگری به رسانه‌ها و مشارکت آنان نیاز دارد و باید هر کدورتی هم در مسیر ارتباط خبرنگاران با منابع طبیعی وجود دارد رفع و یک آشتی هدفمند و منسجم در این زمینه شکل بگیرد.
وی گفت: اگر رسانه‌ای مطلبی یا نقدی داشته از روی دلسوزی بوده و ما به آنها نیاز داریم؛ کمک این قشر به منابع طبیعی اگر از ماها بیشتر نباشد کمتر نیست و همه مدیران منابع طبیعی باید رسانه‌ها را به کمک بطلبند.
بهشتی تأکید کرد: اگر ما مسئولان کاری می‌کنیم برای وظیفه اداری‌مان است اما مردم و رسانه‌ها در بسیاری امور از مدیران هم جلوتر هستند.
منبع: فارس
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این استان بیش از ۳۰۰ پروژه ارتباطی در شهرستان‌های مختلف استان اجرایی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، سید محمود رادمنش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو سال اخیر یک هزار و دویست میلیارد تومان جذب اعتبار انجام گرفته، بیش از 300 طرح در استان اجرا شده و 16 طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند، که با اجرای این 16 طرح تبدیل به استان سبز ارتباطی می‌شویم.

وی عنوان کرد: در 30 ماه اخیر و قبل از این دولت قریب به 100 کیلومتر فیبر نوری در حوزه روستایی کار شد، در سی ماه دولت سیزدهم 300 کیلومتر فیبر نوری اجرایی شد و مصوبه اجرای 1500 کیلومتر را نیز گرفته‌ایم و اگر این پروژه اجرایی شود هم ظرفیت شبکه ارتقاء پیدا می‌کند، هم سرعت افزایش، و پایداری شبکه بهبود می‌یابد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی این استان اجرایی کردن پروژه‌ها سخت، و هزینه‌های هر پروژه چندین برابر و کمرشکن است.

رادمنش درخصوص ضعف ارتباطی جاده پاتاوه دهدشت افزود: این جاده به دلیل اینکه تازه افتتاح شده، هنوز به صورت رسمی کد نخورده و در صورتی که کد دریافت کند، تعهدات ارتباطی برای آن در نظر گرفته می‌شود، هرچند که چند سایت نیز در این جاده احداث شده، و تا جایی که ممکن بود چند روستا در نزدیکی این جاده پوشش داده شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد درخصوص نارضایتی در برخی از مناطق روستایی، تصریح کرد: وقتی بارش باران داریم و در سایت مادر قطعی برق اتفاق می‌افتد، موجب می‌شود سایت‌های متصل به این سایت نیز قطع شوند، شبکه برق در حوزه‌های ارتباطی اهمیت زیادی دارد و 95 درصد قطعی سایت فیبر نوری ناشی از قطعی برق است.

رادمنش درباره شبکه ارتباطی جاده بابامیدان یاسوج نیز گفت: تا 90 درصد جاده بابامیدان یاسوج از نظر فیبر نوری مشکلی ندارد و بخشی از آن نیز در محدوده استان کهگیلویه و بویراحمد نیست که دسترسی به آن نداریم.

وی ادامه داد: در بحث آگاه‌سازی عمومی قریب به یک میلیون و نیم پیامک هشدار ارسال کرده‌ایم، در سال 1402 هر بار که پیامک ارسال می‌شود، حدوداً 700 میلیون تومان هزینه بر است.

رادمنش درباره سرقت از سایت‌های ارتباطی گفت: سرقت در کهگیلویه و بویراحمد موجب نارضایتی زیادی می‌شود، گاهی به دلیل یک سرقت کابل و ترانس و... تا دو هفته مردم ارتباط ندارند، وقتی سارق یک سایت را از کار میاندازند، خطر قطع ارتباطی یک یا دو هفته وجود دارد. سارقان محترم باید ببینند که چه چیزی را سرقت می‌کنند و دارند چه لطمه‌ای به مردم می‌زنند، وقتی ارتباط قطع شود چه صدماتی به مردم وارد می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ارتباطات در مناطق روستایی خاطرنشان کرد: در دورترین نقاط، مردم در پلتفرم‌های کسب و کاری محصولات خود را برای فروش گذاشته‌اند، ارتباط برقرار می‌کنند و کسب و کار در اینترنت دارند. مثلاً در روستای محروم زیلایی مردم با کسب و کار‌های اینترنتی در ارتباط هستند و آگاهی‌شان خیلی بیشتر شده است، هر چند که با افزایش میزان ارتباطات، سواد رسانه‌ای نیز اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

رادمنش ادامه داد: اعتبارات بخش ارتباطات ملی است، و تاکنون یک هزار و دویست میلیارد تومان اعتبار جذب کردیم، بیش از 300 طرح در استان اجرا شده و 16 طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند، که با اجرای این 16 طرح تبدیل به استان سبز ارتباطی می‌شویم.

وی بیان کرد: بالغ بر یک هزار و 100 میلیارد تومان در سال 1403 و 1404 در زمینه اجرای فیبر نوری پیش‌بینی کرده‌ایم و امسال توانستیم مجوز جذب 5 نیرو را بگیریم که این افراد از طریق آزمون استخدامی جذب این دستگاه می‌شوند.

رادمنش یادآور شد: از مردم که بیشترین همکاری را برای اجرای پروژه‌ها داشتند تشکر می‌کنم، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نگاه توسعه محور نسبت به همه جای استان داشته باشند، نباید اینطور باشند که فقط مسائل سازمانی را در نظر بگیرند، این نگاه باید تغییر کند، تا زمانی که این مرز وجود داشته باشد برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با چالش مواجه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: گاهی اخذ مجوز‌ها بیشتر از 6 ماه به طول می‌انجامد، یک سری بوروکراسی‌ها وجود دارد، اما نگاه باز به این مسائل به توسعه سریعتر استان کهگیلویه و بویراحمد کمک می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها