Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:21:14 GMT

رویدادهای خبری روز یکشنبه 29 بهمن در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۶۵۹۶

رویدادهای خبری روز یکشنبه 29 بهمن در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - استقبال از 12 شهید گمنام و سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان خوسف از جمله رویدادهای خبری امروز (یکشنبه 29 بهمن) در این استان است.

نشست خبری مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، شورای هماهنگی مدیریت بحران و کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بیرجند از دیگر برنامه های خبری امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تنها خبرگزاری رسمی کشور است که سال 1313 برابر با 1934 میلادی به عنوان ششمین خبرگزاری جهانی راه اندازی شد، آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری خراسان جنوبی است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و مردم می توانند سوژه های پیشنهادی و برنامه های خبری روزانه خود را از طریق شماره تلفن های 32437900 و 32422027 یا تلفکس 32430660 به ایرنا اطلاع دهند.
پست الکترونیکی به نشانی birjand@irna.ir آماده دریافت اخبار دستگاه ها و همچنین مطالب رسانه های استان برای بازنشر در ستون دیگر رسانه ها است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028
خبرنگار: رقیه محمدی * انتشار: رسول محمدحسنی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است