Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@15:34:17 GMT

همايش انس و مودت بازنشستگان سپاه زرند برگزارشد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۶۶۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در ابتدای این مراسم سرهنگ ناجی مدیر کانون بازنشستگان سپاه پاسداران استان کرمان با تسلیت ایام فاطمیه و تقدیروتشکر از حضور فعال پاسداران بازنشسته سپاه زرند و خانواده محترمشان در این محفل نورانی گفت: امید است همه ما با الگو قراردادن زندگانی سراسر تاریخی حضرت فاطمه (س) مسیر سعادت ، عزت و عبودیت خدای باریتعالی را پیدا کنیم ودراین راه قدم برداریم و انشاالله به سعادت برسیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبریک ورود به چهل سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل که فرمودند 22 بهمن آغاز حکومت الله برزمین است اظهار داشت : چهل سالگی انقلاب هویت بسیار ارزشمندی است که امیدواریم در چهلمین سالگی انقلاب اسلامی ما شاهد یک جهش ، شاهد یک تحول جدید در عرصه انقلاب اسلامی باشیم و انشاالله شاهد ظهور امام زمان (عج) باشیم .
سرهنگ ناجی افزود : روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در ضمیر بازنشستگان سپاه وجود دارد و بسیاری از بازنشسته های سپاه، هنوز منشأ خیرو برکت برای سپاه و جامعه هستند. انشاء الله همه ما بتوانیم پاسدار واقعی اسلام و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم .
در ادامه این همایش حجت الاسلام عرفانی متخصص طب سنتی پیرامون جایگاه طب سنتی در سلامت بشر به ایراد سخن پرداخت و افزود : بروز انواعی از بیماریها و سرطان از جمله مواردی است که همگام با دنیای امروز و همگام با پیشرفتهای بشری رو به گسترش است. و هر روز گریبان گیر عده بی شماری از انسانها می شود و بر این اساس لزوم برنامه ریزی و بررسی و تحقیق برای مبارزه و جلوگیری از گسترش بیماریها احساس می شود.
متخصص طب سنتی با اشاره به توانایی طب سنتی در پیشگیری از بیماری ها، گفت: اگر زیرساختهای فرهنگی را برای طب سنتی بوجود آوریم با توجه به توانایی های آن در امر پیشگیری می توانیم سلامت جامعه را تضمین کنیم و یکی از روشهای درمانی مورد نظر طب سنتی با استفاده از گیاهان دارویی است. با این حال گیاهان دارویی هنوز جایگاه مشخص و مفیدی در بین جامعه پیدا نکرده اند.
وی افزود : این مسیر یک مسیری است که همه باید از آن آگاه شوند که اگر می‎خواهند زندگی سالم و جسم سالم داشته باشند و سلامتی خود را حفظ کنند و عمر طولانی کنند هیچ راهی جز این ندارند که در مسیر تغذیه سالم قرار بگیرند و تغذیه سالم هم وجود ندارد الا همان چیزی که اسلام به آن توصیه کرده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی