Web Analytics Made Easy - Statcounter

اما در آستانه عید نوروز، دقت به چند نکته خالی از لطف نیست؛ رنگ آمیزی مجدد دیواره بلوار ورودی شهر، سروسامان دادن به مجموعه های خالی از سکنه در مسیر بلوار ورودی، خط کشی مجدد خیابان و ترسیم خطوط عابر پیاده در خیابان ها، چهره ای نو به شهر خواهد بخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، طی چندماه گذشته شهرداری خرامه، زنده کردن فضای شهر را به عنوان اولویت اصلی خود قرار داده تا علاوه بر ایجاد نشاط عمومی، میزان امید به زندگی را در بین شهروندان افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین اتفاقی که می توان از آن به عنوان یک بخش عظیم خدماتی یاد کرد، تغییر در ورودی شهر است؛ اجرای برج روشنایی با همکاری اداره برق، درختکاری در بلوار اصلی و دو طرف خیابان و زنده کردن میدان معلم، اتفاقات بزرگیست که به محض ورود به شهر به چشم می خورد.

نزدیک شدن به واژه «شهر» بخش بعدی کار است؛ یک منطقه صرفا با نامگذاری به عنوان شهر، شهریت پیدا نمی کند؛ چراغ های راهنمایی، خط عابر پیاده، دوربین های شهری، خط کشی خیابان و این قبیل اقدامات که هم اکنون در حال اجراست باعث می شود که مردم، شهر شدن را احساس کنند.

نکته بعد به بلوار کشی ها و اصلاحات ترافیکی می پردازد؛ همکاری مردم و تشویق شدن شهرداری نسبت به امور شهری، فضا را به گونه ای پیش خواهد برد که تصمیمات فزاینده ای اتخاذ می شود تا بخش فنی شهرداری با دید بازتری به امور شهری بپردازد نه اینکه دائما در مقابل کوچکترین تغییر، عده ای به مخالفت بپردازند.

اما در آستانه عید نوروز، دقت به چند نکته خالی از لطف نیست؛ رنگ آمیزی مجدد دیواره بلوار ورودی شهر، سروسامان دادن به مجموعه های خالی از سکنه در مسیر بلوار ورودی، خط کشی مجدد خیابان و ترسیم خطوط عابر پیاده در خیابان ها، چهره ای نو به شهر خواهد بخشید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش، از آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.

حسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح شهر ، عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عملیات عمرانی همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی به سمت بلوار مدرس غربی یکی از مجموعه خدمات برنامه ریزی شده در سال جاری است که هم اکنون در دست اقدام می باشد.
مجموعه عملیات عمرانی با هدف تامین نیازمندیهای شهر و ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان انجام میپذیرد.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898444

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • (ویدئو) مبارز MMA با دست خالی تمساح عظیم‌الجثه را شکار کرد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • یحیی السنوار برای لذت بردن از آفتاب بیرون می‌رود و خیابان‌های ما خالی است
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات