Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم وداع با پیکر مطهر ۲ شهید گمنام با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان در شهرستان آزادشهر برگزار شد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر, حجت‌الاسلام یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران شامگاه شنبه در مراسم وداع با 2 شهید گمنام در مسجد جامع شهرستان آزادشهر اظهار داشت: فرزندان انقلابی و سپاه ثابت کردند که هر جا مشکلی بوده برطرف کردند, اما متاسفانه مسئولان اعتماد نمی‌کنند و مشکلات به این افراد واگذار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امنیت, علم و فناوری, نفوذ سیاسی و اقتصاد در یک کشور تولید قدرت می‌کند و ما در سه مولفه امنیت, نفوذ سیاسی و علم و فناوری که در اختیار و یا اشرافیت مقام معظم رهبری است, مشکلی نداریم و سبب شکوفایی در این سال‌ها شده و تنها مشکل کشور اقتصاد است که متاسفانه دولت و مسئولان خوب عمل نکردند.

غلامی اظهار کرد: کارشناسان معتقدند که اگر یک میلیون بشکه نفت کشور تبدیل به فرآورده شود در کشور مشکل بیکاری برطرف می‌شود, فرزندان انقلابی و سپاه که توانستند موشک 2 هزار کیلومتری را بسازند و یا اورانیوم را غنی‌سازی کنند, می‌توانند این کار را انجام دهند, اما اگر به آنها اعتماد کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: متاسفانه علاوه بر اینکه به نیروهای سپاه اعتماد نمی‌کنند, افکار عمومی را به این سمت هدایت می‌کنند که در صحنه انتخابات به این افراد چون نظامی هستند, رای داده نشود.

وی تاکید کرد: همان‌گونه که سپاه توانست لبنان, سوریه را نجات داد و مدافعان حرم بودند, می‌توانند مشکلات جامعه را نیز حل کنند.

غلامی با اشاره به درس‌های سیاسی حضرت زهرا(س) یادآور شد: ایستادگی در برابر انحراف یکی از درس‌های سیاسی حضرت زهرا(س) است و با وجود این شهدای خوشنام و حضور و مشارکت گسترده مردم در مراسم وداع و تشییع جنازه آنها, نباید مسئولان اجازه خیانت را به خود بدهند.

وی گفت: در کشوری که مردم و نظام آن انقلابی هستند و شهیدان پرچمدار مبارزه با ظلم و استبداد و دغل‌بازان هستند, نباید سیاست‌بازان سازش را هنر و ایستادگی و مقاومت را عدم کار بلدی جلوه دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: زمان کنونی انقلاب شباهت زیادی به زمان پیامبر(ص) دارد و باید دقت کنیم تا انحراف را بشناسیم و در برابر آن ایستادگی کنیم و بدانیم اداره و مدیریت کشور به عهده ولایت است.

وی شناخت انحراف, ایستادگی در برابر انحراف, دفاع از ولایت و اطاعت از ولایت را درس‌های سیاسی حضرت زهرا (س)  دانست و تصریح کرد: تنها قرآن که در حال حاضر تنها تلاوت آن در مراسم ختم ما باب است کافی نیست و باید قرآن سامت را در کنار قرآن ناطق که همانا اهل بیت(ع) است داشته باشیم و این دو در کنار هم در بطن زندگی ما ساری و جاری باشد.

غلامی اظهار داشت: وظیفه ما در قبال این شهدای خوشنام, شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنها بسیار سنگین است و ما باید درس‌های سیاسی حضرت زهرا(س) را در زندگی خود به کار ببریم و هیچ‌گاه از راه ولایت فقیه جدا نشویم.

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم

دریافت 131 MB کد خبر 6095861

دیگر خبرها

  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت