Web Analytics Made Easy - Statcounter


فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا گفت: توسعه نظم و آرامش در فضا و محیط ستادی و مراکز انتظامی استان ها از اولویت های اصلی این یگان است.

به گزارش امتداد نیوز، سردار “مسعود جعفری نسب”، در پنجمین نشست تخصصی فرماندهان پشتیبانی قرارگاه انتظامی و مرزبانی استان ها ، رده های حوزه مرکزی و مراکز آموزشی ناجا، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، مأموریت های فرماندهی پشتیبانی و آمادی ناجا را تشریح و اظهار کرد: ایجاد وحدت رویه و همسان سازی امور در سطح کشور یکی از اولویت های اساسی آماد و پشتیبانی ناجا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طی یک سال گذشته اقدامات مطلوبی در حوزه “انضباط بخشی” صورت گرفته ، ضمن اینکه حفظ و حراست از مقرها و مراکز انتظامی به جد و با بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها دنبال می شود.

فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا ادامه داد: در داخل ستاد تلاش کردیم تا ضمن توجه به قوانین ، امکانات و ظرفیت هایی برای ارائه خدمات ترابری و تغذیه ای برای آحاد کارکنان ، سربازان وظیفه و مراجعه کنندگان ایجاد کنیم.

این مقام عالی انتظامی ادامه داد: همواره تأکید فرمانده ناجا توسعه نظم و آرامش در فضای ستادی و مراکز انتظامی استان ها است، بنابراین توانستیم با ایجاد رستوران سنتی و فروشگاه در ستاد ناجا ، ارائه خدمات اتومبیل و ایجاد کارواش، راه اندازی بوفه و مراکز تغذیه ای و … گام هایی برای تحقق این تأکید برداریم و در آینده ای نزدیک این الگوهای خدماتی و رفاهی را در استان ها نیز اجرایی خواهیم کرد. 

سردار جعفری نسب با بیان اینکه همواره تکریم سربازان وظیفه و حفظ شأن و منزلت این جوانان عزیز رویکرد جدی مان است ،گفت: تلاش داریم در بخش های مختلف ستادی و استانی ، رضایت فرماندهان ، کارکنان و سربازان وظیفه را جلب کنیم و در این راستا از ظرفیت های موجود نهایت بهره را خواهیم برد.

true برچسب ها : پلیس مرزبانی مسعود جعفری نسب true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند

سردار احمدرضا رادان روز سه‌شنبه در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل میدان آزادی با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و پیشاپیش سال نو به مردم ایران زمین و پرسنل فراجا افزود: سالی که آخرین لحظات آن را طی می‌کنیم با تقدیم بیش از ۹۰ شهید در راه آرامش و امنیت مردم پست سر گذاشتیم مردمی که شایسته بهترین‌ها خاصه در بعد امنیت و انتظام هستند.

وی ادامه داد: در حالیکه در نوروز و تعطیلات زمانی حاصل می‌شود تا مردم خستگی یک سال را از تن بیرون کرده و استراحتی توأم با آرامش انجام دهند، مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی در بهار قرآن و طبیعت از آسایش خود گذشته تا امنیت و آرامش مردم را پایداری کنند، آنها بر این عهد ایستاده و امروز نمونه‌ای از آمادگی خود در کشور را به نمایش گذاشتند.

فرمانده فراجا تاکید کرد: امروز پلیس خدمتگزار از مرز، شهر به شهر، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌های سراسر کشور آماده‌باش قرار گرفته تا خادمان خوبی برای مردم باشند، شهرهای مسافرپذیر در زمره پوشش کامل نیروی انتظامی قرار دارند.

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزنیم که سال ۱۴۰۳ توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد؛ اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیرگی داشته باشند.

سردار رادان اظهار کرد: سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند و با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر نیز برخورد لازم صورت گرفته و رصد و پایش مرزها را نیز با دقت انجام می‌دهیم.

به گفته وی، امروز رزمایش پلیس پایتخت با چند هزار خودرو، موتور و یگان‌های انتظامی، آگاهی و راهور در شرق و غرب تهران بزرگ برنامه‌ریزی شده تا با تلاش بی وقفه در خدمت مردم باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: امیدواریم همه شهروندان با رعایت مقررات و مسایل امنیتی و انتظامی در نگهداشت وسایل خود همکاران خوبی برای پرسنل نیروی انتظامی باشند.

وی از خانواده‌های مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی عذرخواهی کرد که امسال هم در تعطیلات باید صبوری بیشتری داشته باشند تا این امر مهم در آماده‌باش همسران و فرزندان آنها برای تأمین امنیت و آرامش مردم اثرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند
  • پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم آماده است
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی تعطیل شدنی نیست
  • «کمیته تدارکات»، پشتیبان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان/ رسیدگی به ۲۰ درخواست سازمان زیباسازی
  • «مهدی نیکفر» به عنوان «مدیرکل رفاه و پشتیبانی» منصوب شد
  • مهدی نیکفر مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش شد
  • انتصاب جدید وزیر آموزش و پرورش
  • ضرورت تامین فضای مسقف زیارتی حرم مطهر رضوی