Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@14:16:48 GMT

برف و باران در محورهای ۱۰استان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۷۵۶۹

برف و باران در محورهای ۱۰استان

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از بارش برف و یا باران در محورهای 10 استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، برابر آخرین گزارش های دریافتی مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در محورهای محورهای میانه - زنجان, بستان آباد - میانه و بستان آباد - هشترود استان آذربایجان شرقی، محور چالدران استان آذربایجان غربی و محور اردبیل - خلخال گردنه الماس استان اردبیل بارش برف و در اکثر محورهای استان های آذربایجان شرقی, آذربایجان غربی, اردبیل, کردستان, خوزستان, زنجان و لرستان، در محورهای تالش و لوشان استان گیلان، ارتفاعات کندوان استان مازندران، محورهای همدان - سنندج و همدان - کرمانشاه استان همدان بارش باران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محورهای اراک - قم و دلیجان - اصفهان استان مرکزی، محور همدان - کرمانشاه استان همدان گزارش شده است.

ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین(محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، باند جنوبی آزادراه تهران - کرج(محدوده پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) به صورت نیمه سنگین است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

محورهایی که مسدود می باشند:

1-محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف مسدود می باشد و محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا می باشد.

2-در استان های اردبیل و گیلان محور پونل -خلخال به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی.

3-محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان.

4-محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان.

5 - محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و سیلابی شدن منطقه شرق استان، استاندار کرمان از چند محور در شهرستان بم و نرماشیر بازدید کرد.

محمدمهدی فداکار شامگاه ششم اردیبهشت ماه در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و سیلابی شدن شرق استان، وارد شهرستان بم شد و از محور بم-روداب بازدید کرد.

در ادامه استاندار کرمان با حضور در نظام‌شهر از محور نظام‌شهر - ارگ جدید نیز بازدید کرد.

این محور همچنان مسدود است اما هیچگونه خسارت جانی و مالی وارد نشده و آب ناشی از بارش باران در رودخانه هدایت و از منطقه مسکونی خارج شده است.

محور روداب شرقی روستای مهدی‌آباد نرماشیر مقصد بعدی استاندار کرمان بود که این روستا به دلیل بارش شدید باران دچار سیلاب شده است.

فداکار در حاشیه بازدید از این روستا گفت: در پی بارندگی در شرق استان به ویژه در منطقه بروات، سیلاب به طرف منطقه ارگ جدید، دشت مجاور آن، نظام شهر و نرماشیر هدایت شد و علی‌رغم حجم و سرعت بالای بارندگی اما خوشبختانه آسیب جدی وارد نشده است.

وی با بیان این مطلب که دو روستا تحت تاثیر بارش باران قرار گرفتند که آب در حال فروکش کردن و وضعیت آن در حال ساماندهی است، افزود: به لطف خدا، با مدیریت و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، خسارت خاصی اتفاق نیفتاده اما باید آمادگی لازم برای مقابله با خطرات ناشی از سیل را حفظ کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های استان کرمان تلفات خاصی در منطقه حادث نشده، افزود: حدود ۱۱ روز است که استان درگیر سامانه بارشی بوده و در همه مناطق یعنی جنوب، شمال، شرق و غرب استان شاهد بارندگی بوده‌ایم و تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر یعنی دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال گذشته بارش باران را داشته‌ایم.

وی با بیان این مطلب که با تلاش دستگاه‌های اجرایی، تدابیر قبل و حین بارندگی و بازدیدها، شاهد چالش خاصی در استان نبودیم، گفت: به غیر از یکی دو مورد خسارت به دام و جاده‌ها، خسارت قابل توجهی در استان رخ نداد است.

استاندار کرمان تصریح کرد: نزدیک به ۶۰۰ دستگاه و تجهیزات مختلف برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل در مناطق مختلف استان مستقر شده بودند که وضعیت به خوبی کنترل شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی