Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: گردو غبار در بوشهر و خوزستان از امروز آغاز می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضرابی اظهار داشت: امروز باران در استان‌های لرستان، کرمانشاه، شمال خوزستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان شرقی، غربی، استان گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و بخش‌هایی از خراسان رضوی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این سامانه به تدریج فردا شب از کشور خارج می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: در مناطق زلزله زده کرمانشاه فردا از شدت بارش‌ها کاسته شده و شاهد وزش شدید باد در ان مناطق خواهیم بود.

ضرابی با بیان اینکه هوای خوزستان و بوشهر آلوده می‌شود، تاکید کرد: امروز میزان گرد و غبار در دو استان خوزستان و بوشهر افزایش یافته و ممکن است پرواز‌ها با تاخیر یا لغو هم مواجه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مجتبی حمزه نژاد گفت: آسمان هرمزگان، صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهر در مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان رگبار موقتی باران و رعد وبرق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز بعدازظهر و اوایل شب با رشد ابر در پاره‌ای از نقاط مرکزی نیز وقوع رگبار‌های موقتی دور از انتظار نخواهد بود و با اینکه تند باد لحظه‌ای و گردوخاک و کاهش موقتی دید افقی نیز پیش بینی می شود.

حمزه نژاد گفت: دریا امروز تا ظهر فردا، با افزایش سرعت باد‌های جنوب شرقی متلاطم خواهد بود و بعدازظهر و شب در محدوده تنگه هرمز با توجه به افزایش ابر، افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را در نظر بگیرند و در بعدازظهر و شب از تردد شناور‌های سبک در محدوده تنگه هرمز خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فردا تا پنجشنبه سامانه فعال در ارتفاعات استان بویژه منطقه حاجی آباد تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

حمزه نژاد افزود: از لحاظ دمایی، امروز و فردا در مناطق شرقی استان افزایش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود