Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@09:24:07 GMT

عرضه ۱۰ هزار کیلووات برق نیروگاه طوس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۷۷۱۳

عرضه ۱۰ هزار کیلووات برق نیروگاه طوس

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، روز جاری در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی، ۱۰.۰۰۰ کیلووات در هر ساعت با دوره مصرف بارپایه و دوره تحویل هفتگی ۵ اسفند ۹۶ توسط نیروگاه طوس عرضه می شود.
 
بر اساس این گزارش، در جریان معاملات روز گذشته بورس انرژی، در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر قراردادهای سلف موازی استاندارد نماد «سنفت ۹۷۱»، ۴۲ هزار قرارداد به ارزش بیش از ۱۲۶ میلیارد ریال، نماد «سمپنا۹۷۱»، ۳۵ هزار قرارداد با ارزشی بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال و نیز گاز مایع پتروشیمی بندر امام در نماد «سبندر ۹۷۱» با ارزش بیش از ۲۶ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بازار برق
 
همچنین بازار برق بورس انرژی نیز شاهد معامله ۴۰۰ هزار قرارداد معادل ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار کیلووات ساعت به ارزش یک میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال بود.
 
توقف و بازگشایی نماد
 
افزون بر این، نمادهای بارپایه و میان‌باری با متوسط قیمت ۲۷۲.۲۸۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت. از سویی دیگر، در آغاز جلسه معاملاتی روز گذشته، نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۶، ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه ۹۶ و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۲۵ فروردین ۹۷ گشایش و نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه دوم اسفند ماه ۹۶ در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آنها آغاز شد.
 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

کد خبر 6093065 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل