Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم مومن و شهیدپرور روستای اسفندان در شب های پایانی دهه دوم فاطمیه در آستان مقدس امام زاده یحیی(ع) با خواندن دعا و ذکر مصیبت مداح با خاندان اهل بیت(ع) عزاداری می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان، همزمان با فرا رسیدن شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم سوگواری آن حضرت در مساجد، حسینیه ها و امامزاده های شهرستان کمیجان هر شب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان کمیجان همانند مردم سراسر کشور غرق در ماتم و عزا شده است و مردم هر شهر و روستایی با نوای «یا فاطمه زهرا(س)» در سوگ مادر عزیزشان بر سر و سینه می زنند.

مردم مومن و شهیدپرور روستای اسفندان در شب های پایانی دهه دوم فاطمیه در آستان مقدس امام زاده یحیی(ع) پای صحبت های سخنران می نشینند و با خواندن دعا و ذکر مصیبت مداح با خاندان اهل بیت(ع) عزاداری می کنند.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تسریع در روند ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و تملکات اراضی پیرامون طرح از اولویت‌های مهم شورای ششم است.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: تسریع در روند ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و تملکات اراضی پیرامون طرح از اولویت‌های مهم شورای ششم است، در این راستا همراهی و همکاری خوبی در تصویب لوایح مربوطه از سوی شورا صورت گرفته است.

وی افزود: تسریع در انجام امورات مربوط به تملکات اراضی و اجرای طرح از جمله دغدغه‌ها و مطالبات اعضای شورا است که امیدواریم محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تسلیت به خانواده آتش‌نشان فداکار مرحوم چگینی، خاطرنشان کرد: ارتحال شهادت‌گونه این سرباز خدمت را به خانواده ایشان تسلیت می‌گوئیم، همچنین در اسرع وقت ابعاد و و زوایای حادثه آتش‌سوزی در شورا و شهرداری قزوین بررسی خواهد شد.

فرمانی تصریح کرد: به منظور پیگیری مطالبات و رسیدن به حق و حقوق قانونی خانواده، این آتش‌نشان و شهید خدمت محسوب شدن ایشان مکاتباتی در سطح استان و کشور صورت گرفته است. در ضمن مدیریت شهری قزوین به مشاغل حساس از جمله آتش‌نشانان باید توجه کرده و جهت افزایش امکانات رفاهی و پرداخت بازار کار به این افراد برنامه‌ریزی کند.

وی با تقدیر از عملیات مقتدرانه و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مواضعی در اسرائیل عنوان کرد: این اقدام در پاسخ به حرکت ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه سیلی محکمی بود که باعث عبرت استکبار جهانی خواهد شد. امیدواریم هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این غده سرطانی از جهان باشیم.

کد خبر 744760

دیگر خبرها

  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است