Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:25:17 GMT

نهمین جلسه شورای اداری شهریار برگزار شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۸۴۰۸

نهمین جلسه شورای اداری شهریار برگزار شد + تصاویر

نهمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با حضور نوراله طاهری فرماندار، شهردار، امام جمعه شهریار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری راه مبین ؛ نهمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار صبح امروز با حضور نوراله طاهری فرماندار، شهردار، امام جمعه شهریار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان شهریار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سادات رسول امام جمعه باغستان دقایقی در رابطه با مسائل اخلاقی و انواع دوستی ها و رفاقت ها برای حاضرین به سخنرانی پرداخت.

همچنین مهندس نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی، لزوم پیروی از مسیر شهدای والامقام در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضروری شمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد