Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ علی مرادی  در نشست خبری در گرگان افزود: در کنار این حمایت ها، برنامه ریزی فدراسیون و تمرینات منظم وزنه برداران نیز در کسب عناوین جهانی تاثیرگذار است.
وی با یادآوری اینکه وزنه برداری ایران بعد از نزدیک به 80 سال و با وجود برخی محدودیت ها قهرمان جهان شد؛ اظهار کرد: بدون شک کشورهایی که در دوره های قبل حضور نداشتند، در رقابت های جهانی 2018 ترکمنستان جدی تر از گذشته حضور خواهند یافت که شرایط را برای ما سخت تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان 2018 جهان در آبان ماه سال آینده در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد.
رییس فدراسیون وزنه برداری بدون اشاره به جزئیات مسائل پیش آمده در انتخابات جهانی گفت: فارغ از نتیجه همه افراد و کشورها باید برای رشد و ارتقای این رشته ورزشی دست در دست هم تلاش کرده و در برنامه های کنفدراسیون جهانی شرکت کنند.
گفتنی است انتخابات مجمع فدراسیون جهانی وزنه برداری خرداد ماه امسال در آمریکا برگزار شد که علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در تیم مخالف 'تاماش آیان' رئیس پیشین و کنونی فدراسیون جهان نسبت به سخنان و کارنامه وی انتقاداتی داشت.
مرادی در این انتخابات خود را برای ریاست، دبیرکلی، نایب رئیس اول و هیات رییسه کاندید کرده بود که پیش از رای گیری انصراف خود را اعلام داشت اما برای احراز پست نائب رییس نامزد شد که نتوانست رای لازم را به دست آورد.
رییس فدراسیون وزنه برداری همچنین گفت: نیت ما کمک و حفظ این رشته است و اگر بخواهیم در جهت مخالف (مقامات جهانی) گام برداریم آسیب خواهیم دید که این مشکل را امروز در برخی از رشته های ورزشی شاهدیم.
مرادی با بیان اینکه وزنه برداری ایران از معدود کشورهای سربلند جهان است که دوپینگ در آن وجود ندارد؛ افزود: از آنجا که در آینده مسابقات بین المللی اوزان زنان بیشتر خواهد شد؛ برای دفاع از کسب عناوین قهرمانی اقدام به راه اندازی این رشته برای بانوان کردیم.
 رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه محسن بیرانوند دبیر فدراسیون برای حضور در رکوردگیری تیم ملی نوجوانان به استان گلستان سفر کرده اند.
مرادی همچنین پیرامون راهکارهای توسعه رشته وزنه برداری در گلستان نشست هایی با مسوولان اجرایی و ورزشی این استان داشت.
اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان به منظور حضور در رقابت های آسیایی ازبکستان که از اول تا نهم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد با حضور 13 ورزشکار تا 30 بهمن ماه جاری در شهرستان علی آباد استان گلستان برپا است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید برای رفع این مشکل اقدامی عاجل کنیم. متاسفانه خودروهای ما در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۲ لیتر بنزین می سوزانند که این میزان ۲ تا ۳ برابر بیشتر از میانگین جهانی است. - اخبار سیاسی -

غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره علت بروز ناترازی بنزین در کشور و راه حل هایی که می توان برای برون رفت از این شرایط به کار برد، اظهار داشت:  مشکل اصلی ما این است که خودروهای تولید داخل مصرف بسیار بالایی از بنزین دارند و این امر باعث بروز معضل ناترازی بنزین شده است.

واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت

وی ادامه داد: دولت باید خودروسازان را مجبور کند که در تولیدات خود اصلاحاتی انجام دهند و خودروهای با کیفیت تولید کنند، اما متاسفانه خودروسازان به دنبال اصلاح تولیدات خود و تولید خودروهای با کیفیت نیستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ما معتقدیم که بهترین راه کار برای بهبود ناوگان حمل و حمل در کشور در این شرایط که خودروسازان زیر بار اصلاح تولیدات خود نمی روند واردات خودروهای خارجی است.

شریعتی تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه ملی کشور را به خاطر حمایت از خودروسازان داخلی از بین می بریم، امسال مجبوریم به میزان زیادی واردات بنزین انجام دهیم و این به معنای کسری بودجه بیشتر است.

وی با بیان اینکه مصرف بالای بنزین در خودروهای تولید داخل در ردیف اول متهمان ناترازی بنزین است، بیان داشت:  باید برای رفع این مشکل اقدامی عاجل کنیم. متاسفانه خودروهای ما در هر 100 کیلومتر 12 لیتر بنزین می سوزانند که این میزان 2 تا 3 برابر بیشتر از میانگین جهانی است.

شریعتی با تاکید بر اینکه باید از سرمایه ملی خودمان حفاظت کنیم، ادامه داد: علاوه بر بی‌کیفیتی خودروها، حجم بالایی از خودروهای فرسوده در سطح شهر در حال تردد هستند که این امر هم بر استفاده بیشتر از بنزین افزوده است.

عضو کمیسیون عمران بیان کرد: باید برای برون رفت از این شرایط اقدام به متنوع سازی سبد سوخت نیز بکنیم و از خودروهای برقی و هیبریدی هم در چرخه استفاده کنیم تا میزان  خودروهای استفاده کننده از بنزین کاهش پیدا کنند. همچنین ما باید به سمت استفاده از خودروهای دوگانه سوز  مثل سی ان جی و ال پی جی هم حرکت کنیم و به این وسیله از میزان مصرف بنزین در کشور بکاهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین