Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی با موضوع شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم سی‌ام بهمن در گالری عالی حوزه هنری افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه «آیینه‌های بی‌زنگار» دربرگیرنده آثار طراحی و نقاشی از هنرمندانی چون: مصطفی گودرزی، سیدحمید شریفی، حسن روح‌الامین، محمدرضا دوست‌محمدی، عباس گنجی، محمود آزادنیا، یعقوب عمامه‌پیچ، حسن جعفری، علی ذاکری، جلال صابری، محمد اسدی، حسین براتی، میکائیل براتی، فریبا منوچهری، محمدعلی نادری، حسین یوزباشی، محمد اسدی جوزانی، رقیه پهلوانی، طیبه توسلی، مرتضی شهریاری و فراز شانیار با موضوع شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش و به گفته سید مسعود شجاعی طباطبایی، مدیر مرکز تجسمی حوزه هنری، نمایشگاه «آیینه‌های بی‌زنگار» که هم‌زمان با ایام فاطمیه برگزار خواهد شد، ادای دینی است از سوی برخی هنرمندان طراح و نقاش به شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم، همچنین برخی از خانواده شهدا نیز میهمان مراسم افتتاحیه خواهند بود.  

نمایشگاه یادشده روز دوشنبه سی‌ام بهمن‌ماه از ساعت 14 در گالری عالی حوزه هنری، واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ  با حضور هنرمندان، مسئولین و علاقه‌مندان افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه تا روز 14 اسفندماه همه روزه (‌به‌غیر از ایام تعطیل) از ساعت 9 تا 18 پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند

پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

به گزارش مشرق، پس از سالها انتظار پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشرهای مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

دیگر خبرها

  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان