Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@09:13:12 GMT

دو نسل از بی ام و به مقابله با هم پرداختند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۸۸۲۵

دو نسل از بی ام و به مقابله با هم پرداختند

رکنا:نسل جدید و قدیم بی ام و X4 رو به روی هم به مقابله ایستادند.

بی ام‌و X4 2019 به‌صورت رسمی معرفی شده اما برای اینکه تفاوت‌های این خودرو با نسل قبلی را متوجه شوید حتماً باید مقایسه شانه‌به‌شانه‌ای داشته باشید. کراس اوور جدید باواریا تفاوت خیلی زیادی با نسل قبلی ندارد اما وقتی این دو را در کنار یکدیگر قرار دهید تغییرات اعمال شده برجسته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ب‌ام‌و

نمای جلوی نسل جدید X4 کمترین تغییرات نسبت به نسل قبل را نشان می‌دهد. طراحان شرکت از جلوپنجره بزرگ‌تر و چراغ‌های جلوی قوس‌دار استفاده کرده‌اند. در بخش پایینی شاهد مه شکن‌های گوشه‌داری هستیم که با نمونه‌های کروی نسل قبلی تفاوت دارند. جدیدترین نسل X4 همچنین دارای نمای جلوی ساده‌تری بوده و سه ورودی هوا دارد که با بخش پایینی جلوپنجره نسل قبلی متفاوت است.

طراحی به‌روز شده X4 در زمان نگاه کردن به پروفایل جانبی بارزتر خواهد بود. مدل جدید در کل 76.2 میلی‌متر طویل‌تر بوده و فاصله بین محوری آن نیز 53.3 میلی‌متر بیشتر است. نتیجه این رشد ابعاد ایجاد ظاهری روان‌تر بوده و البته نسبت به نسل قبلی پف‌کردگی کمتری دارد. خمیدگی مناسب بخش عقبی سقف باعث شده X4 جدید آئرودینامیک تر به چشم آید.

همانند پروفایل جانبی، بخش عقب X4 جدید نیز تفاوت زیادی نسبت به نسل قبلی خود داشته و این بخش بی‌شک بهترین بخش از خودرو است زیرا ظاهر نرم‌تر و راضی‌کننده‌تری را به خود گرفته است. شیشه عقب نیز هم‌اکنون تخت‌تر بوده و از نظر بصری نیز یک اسپویلر جالب بر بخش بالایی آن نصب شده است. چراغ‌های عقب به‌روز شده پیچیدگی کمتری نسبت به چراغ‌های L شکل نسل قبلی دارند.

بد نیست نگاهی هم به کابین دو نسل جدید و قدیم ب‌ام‌و X4 بیندازیم. BMW تصمیم جالب‌توجهی برای کابین نسل جدید گرفته است. اصلی‌ترین رقیب این شرکت یعنی مرسدس بنز هم‌اکنون از دو صفحه‌نمایش برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby استفاده می‌کند. نسل قبلی X4 روش متفاوتی داشت و صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی آن با بخش مرکزی داشبورد یکپارچه شده بود اما جدای از پشت آمپرها نشان می‌داد.

اما X4 2019 دارای صفحه‌نمایشی در بالای داشبورد است. این تغییر باعث شده صفحه‌نمایش بیشتر در دید راننده باشد اما همخوانی مناسبی با طراحی کابین مخصوصاً در مقایسه با رقبا ندارد. شاید بهتر بود BMW در این بخش جسارت بیشتری به خرج می‌داد تا شاهد طراحی متفاوت‌تری می‌بودیم.

ب‌ام‌و X4 جدید از ماه جولای در آمریکا به فروش خواهد رسید و بهای آن برای مدل پایه xDrive30i از 50450 دلار آغاز خواهد شد. مدل پرفورمنس M40i قیمت آغازین 60450 دلاری خواهد داشت.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت

دریافت 12 MB کد خبر 6085955

دیگر خبرها

  • کاشت یک میلیارد درخت راه حلی موثر برای مقابله با بیابانزایی
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • یک خودی در انزلی به داد سپاهان رسید
  • خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای سیمان خرم‌آباد
  • خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای «سیمان خرم‌آباد»
  • نمایش" سه خواهر" در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه رفت
  • صدور هشدار هسته‌ای به اسرائیل؛ عدول از ملاحظات قبلی و تغییر دکترین هسته‌ای یعنی چه؟
  • فیلم واکنش امیرعبداللهیان به حمله اصفهان: این ارزش اطلاع قبلی نداشت
  • نمایش" سه خواهر" در مرکز تئاتر مولوی بروی صحنه رفت