Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:12:30 GMT

آمادگی اصناف برای بازرسی ویژه شب عید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۸۹۲۶

آمادگی اصناف برای بازرسی ویژه شب عید

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری در رابطه با طرح تشدید بازرسی بازار شب عید اظهار کرد: در راستای اهداف خدمت‌رسانی به مردم و حفظ بازار و همچنین برقراری امنیت خرید شب عید مردم، هماهنگی لازم با رؤسای اتحادیه‌ها به منظور تشدید بازرسی‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا از بازرسان اتحادیه‌ها کمک گرفته‌ شده و بحث نظارت بر بازار شب عید با محوریت بازرسی اتاق اصناف صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی کمبودی در رابطه با مایحتاج مورد نیاز مردم و نیازهای ضروری دیده نشده است و تمام اقلام مصرفی در اختیار مردم قرار دارد.
وی تأکید کرد: به دلیل افزایش تقاضا در برهه‌ای از زمان همچون ایام نوروز، ایام شروع مدارس، محرم و صفر و ماه رمضان، به خودنظارتی اصناف به‌ منظور کنترل بازار نیاز بیشتری است.

جهانگیری اذعان داشت: اصناف میزبانان اصلی مهمانان نوروزی و شهروندان هستند، به همین دلیل باید با توجه به نیازهای مردم کالاهای خود را تنظیم کرده و بتوانند تمام گروه‌های اجتماعی را پوشش دهند.
وی در همین راستا خاطرنشان کرد: کلمه انصاف همواره در کنار کلمه اصناف آورده می‌شود و رعایت این اصل نه‌ تنها جنبه اخلاقی دارد بلکه می‌تواند به رشد تولید، اشتغال و فعالیت اقتصادی شهر کمک کند.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان در رابطه با زمان شروع بازرسی بازار شب عید گفت: نظارت بر بازار شب عید از اوایل اسفندماه شروع خواهد شد و تشدید نظارت‌ها نیز از نیمه دوم اسفند ماه شروع‌ می‌شود و تا پایان فروردین‌ ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به تعداد بازرسان بازار شب عید تصریح کرد: در مجموع بیش از 400 نفر وظیفه بازرسی را در این ایام عهده‌دار هستند که از این تعداد، 100 نفر به‌ صورت افتخاری از سایر اتحادیه‌ها اتاق اصناف را در انجام این امر همراهی می‌کنند.

جهانگیری در پایان اظهار کرد: در کنار بازرسان اتاق اصناف، بازرسان اتحادیه‌ها نیز به‌ صورت تخصصی بر بازار شب عید نظارت دارند و مواردی که به‌ صورت خاص گزارش داده می‌شود، این بازرسان مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورتی‌ که نیاز به تشکیل پرونده و رسیدگی بیشتر داشته باشند، اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

 

انتهای پیام/م

 

تشدید طرح بازرسی بازار شب عید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود