Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد یزدانی، مدیرعامل سد کرخه اندیمشک گفت: امسال و باهدف تأمین رضایت شهروندان و باهدف گسترش خدمات شهری، طرح‌های مختلفی طراحی و به اجرا می‌رسد.

وی افزود: این طرح با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همکاری سازمان آب و برق خوزستان و جمعی از مسئولان محلی در 5 قطعه اجرا و در کم‌ترین زمان ممکن به بهره می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرعامل سد کرخه اندیمشک گفت: این طرح به مساحت 4 هکتار اجرا و از ابتدای پل بالارود تا انتهای مسیر تعیین‌شده، زیباسازی و ساماندهی می‌شود و پس‌ازآن المان میدان نیز نصب می‌شود که هم‌چنین با اجرای این طرح، درختان مسیر ارتباطی سد کرخه اندیمشک ساماندهی و هرس می‌شود و بیش از 100 سکوی سیمانی در این مسیر احداث و نصب می‌شود.

یزدانی با اشاره به توسعه فضای سبز بیان کرد: تصحیح هندسی مسیر، احداث بلوارهای کناری و تعریض جاده مسیر ورودی سد کرخه و توسعه فضای سبز و روشنایی این مجموعه از دیگر بخش‌های طرح ساماندهی و بهسازی میدان و مسیرهای سد کرخه اندیمشک است.

مدیرعامل نیروگاه و سد کرخه اندیمشک در پایان گفت: این طرح مطابق با استانداردهای روز کشور اجرا و با بهره‌برداری از آن، گامی بلند در مسیر توسعه گردشگری شهرستان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/م

آغاز طرح ساماندهی میادین و مسیرهای منتهی به سد کرخه اندیمشک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کمک‌های مردمی‌ به غزه کارویژه مهم هلال‌احمر است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در ستاد ملی خدمات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: امیدواریم زحمات هلال احمر در ایام نوروز مقدمه تغییر، تحول، رشد و تکامل جمعیت هلال احمر و مردم باشد. این اقدامات در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این روزها منطقه و جهان دوران سختی را سپری می‌کند. نقش هلال احمر در ساماندهی حرکت مردم برای کمک به مردم بحران زده فلسطین حائز اهمیت و بر جهانیان آشکار و مبرهن است.

شهردار تهران گفت: حضور هلال احمر برای خدمات رسانی به مسافران در اسرع وقت در ایام نوروز باعث کاهش آسیب به مردم می‌شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم خداوند مقام بالایی به جهادگران عرصه خدمت مخصوصاً امدادگران هلال احمر عطا کند.

کد خبر 6064706

دیگر خبرها

  • ساماندهی کمک‌های مردمی به غزه کار ویژه مهم هلال‌احمر است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان
  • ساماندهی کمک‌های مردمی‌ به غزه کارویژه مهم هلال‌احمر است
  • بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند